AFA

Què és l’AFA?

L’AFA és una associació sense ànim de lucre formada per mares i pares d’alumnes i situada en el mateix centre educatiu amb una missió: contribuir a la millora de la qualitat del sistema educatiu públic i de les condicions d’escolarització dels i les alumnes del centre.

El seu funcionament es basa en el diàleg i en la col·laboració amb els sectors de la comunitat educativa.

Una bona gestió de l’AFA comporta obtenir la participació i dinamització global del centre. Per això treballem per aconseguir:

• la col·laboració dels socis
  • l’accés a la informació
  • la formació dels pares i mares i de les juntes directives
  • el suport dels i als docents

L’AFA és un espai que us ofereix a totes les famílies una oportunitat única per participar en la vida del centre educatiu i en l’educació que reben els nostres fills. El suport de tots els pares i mares és fonamental perquè l’associació sigui més sòlida i participativa. Des de l’AFA i exercint diferents responsabilitats -econòmiques, legals, laborals i personals- les famílies podem influir en l’educació de tots els alumnes i en la bona marxa de l’institut.

Qui som?

Tots els pares i mares que paguem la quota anual corresponent, formem part de l’AFA i tenim veu i vot a les assemblees, organisme decisori i de participació de tots els associats i associades. La Junta directiva es tria en Assemblea General.

Activitats i compra d’equipaments realitzades els últims anys

L’associació de mares i pares de l’institut té una força incidència en el desenvolupament de les activitats de centre:

• participació al consell escolar de centre, planificació d’algunes activitats extraescolars ,, gestió de la venda de llibres per les famílies,…
  • compra equips per tecnología, ordinadors, participació a la jornada esportiva, compra d’agendes per tots els socis, pantalles interactives, etc.

Font d’ingressos

L’AFA es nodreix de  petites quotes anuals dels socis i rep una subvenció anual de l’Ajuntament de Vila-seca

Com fer-nos socis de l’AFA?

Pels que encara no us heu fet socis, us comuniquem que la quota anual continua essent de 15 € per família i que el pagament s’ha de fer al nostre compte bancari

ES60 2100 1326 0102 0003 2120

que surt al formulari, posant el nom dels vostres fills. Després haureu d’adjuntar el justificant al formulari, enviar-ho per email o deixar-lo a la bústia

Formulari d’inscripció

Com contactar amb l’AFA?

A través del nostres correus electrònics  afainstitutvilaseca@gmail.com , ampainstitutvilaseca@gmail.com

Podeu fer-nos les consultes que necessiteu en aquests correus, i intentarem donar-vos resposta el més aviat possible.

Salutacions de la Junta de l’AFA de l’Institut Vila-seca