Per setè cop es fa una prova externa d’avaluació de tot l’alumnat de quart d’ESO de Catalunya, que afecta al voltant de 80.000 estudiants i més de 1.000 centres.  S’avalua les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit l’alumnat al final de l’educació secundària obligatòria en competència comunicativa lingüística (en llengua catalana, castellana i estrangera i en aranès a l’Aran), en competència matemàtica i en competència cientificotecnològica. En competència comunicativa lingüística en llengua estrangera s’avaluen l’anglès, el francès i l’alemany.

És una avaluació externa de caràcter informatiu, formatiu i orientador, que vol ser una eina al servei dels centres, del professorat i de l’alumnat per impulsar la millora global del sistema educatiu català.

Informació per a l’estudiant

Informació per les famílies

Medicarn@val 2018

Avui divendres 9 de febrer, ha arribat a l’Institut Mediterrània el senyor del carnaval, el rei Carnestoltes, amb tota la seva festa i disbauxa.
S’ha celebrat el primer Medicarn@val  i tots els alumnes de l’institut han participat en el gran concurs de disfresses.
És una festa alegre… Llegeix més»

Proves anuals per completar els ensenyaments d’ESO

Cada any es convoquen proves per a l’obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria, per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa. En aquest apartat hi trobareu tota la informació necessària per a l’organització d’aquestes proves.

Alumnes que poden presentar-s’hi
Els tres requisits que han… Llegeix més»

Projecte Endavant! 1r trimestre

El passat dijous 14 de desembre l’alumnat del projecte Endavant del nostre institut va presentar els seus projectes a l’entitat EINA juntament amb els participants dels instituts Andreu Nin i Baix Penedès. El projecte Endavant! és un programa de diversificació curricular tipus B que combina l’aprenentge… Llegeix més»