Graduació 2017

Dijous 29 de juny, vam celebrar la graduació del nostre alumnat de 4t d’ESO amb una gran afluència de famíliars i professors.
Recordeu sempre que us desitgem el millor i que ha estat un honor per a tots nosaltres tenir-vos com a alumnes per la vostra… Llegeix més»

PREMIATS AL CONCURS #sameworld 2017

Us informem que hem estat un dels tres guanyadors del nivell nacional del concurs del projecte SAME World de pràctiques d’educació ambiental.
Els tres projectes seleccionats rebrem cadascun dos premis:
·200 € per a material escolar.
· 1 viatge a Cintra (Portugal) per 1 persona per assistir a… Llegeix més»

Cloenda Endavant!

Avui, dijous 15 de juny, ha tingut lloc a l’EINA l’acte de cloenda del projecte Endavant! d’aquest curs 2016-2017. Els nostres alumnes juntament amb els alumnes participants de l’institut Andreu Nin han presentat els seus productes i han exposat les seves experiències a les empreses. Les… Llegeix més»

Sortida Associació Esclat