L’alumnat de les promocions 2014-2015 i 2015-2016, ja pot passar a recollir els títols de Graduat d’Educació Secundària Obligatòria  a secretaria en horari de 10 a 14 h.

La Marató de TV3

Aquest any la Marató recaptarà diners per la investigació sobre malalties infeccioses. El passat dimecres 15 de novembre, una representant de la Marató de TV3 ens va acompanyar durant tot el matí i va estar parlant amb els alumnes de tercer de la ESO sobre… Llegeix més»

Halloween 2017

Com cada curs escolar, els alumnes de 4t d’ESO han preparat un túnel el terror per celebrar la festa de Halloween.
Els nostre agraïment a l’AMPA per la seva col•laboració amb la donació de l’esmorzar que servirà per recaptar diners per al viatge de final d’etapa… Llegeix més»

Graduació 2017

Dijous 29 de juny, vam celebrar la graduació del nostre alumnat de 4t d’ESO amb una gran afluència de famíliars i professors.
Recordeu sempre que us desitgem el millor i que ha estat un honor per a tots nosaltres tenir-vos com a alumnes per la vostra… Llegeix més»

PREMIATS AL CONCURS #sameworld 2017

Us informem que hem estat un dels tres guanyadors del nivell nacional del concurs del projecte SAME World de pràctiques d’educació ambiental.
Els tres projectes seleccionats rebrem cadascun dos premis:
·200 € per a material escolar.
· 1 viatge a Cintra (Portugal) per 1 persona per assistir a… Llegeix més»

Cloenda Endavant!

Avui, dijous 15 de juny, ha tingut lloc a l’EINA l’acte de cloenda del projecte Endavant! d’aquest curs 2016-2017. Els nostres alumnes juntament amb els alumnes participants de l’institut Andreu Nin han presentat els seus productes i han exposat les seves experiències a les empreses. Les… Llegeix més»

Sortida Associació Esclat