Banc de sang

El projecte Banc de Sang és un dels projectes que es desenvolupen al nostre centre dintre del Servei Comunitari, una matèria transversal en què l’aprenentatge de l’alumne es combina amb una aportació social a la comunitat més propera. És una activitat pensada per als alumnes de tercer de l’ESO i que es desenvolupa durant el segon trimestre.

Gràcies al projecte Banc de Sang, els alumnes aprenen a dissenyar una campanya de sensibilització. Per fer això primer coneixen la composició de la sang i la seva importància en el cos humà, aprenen a dissenyar tríptics i cartells i duen a terme la difusió de la campanya per aconseguir el màxim de donacions de sang.

Aquest projecte es fa en col·laboració amb el Banc de Sang i de Teixits de Catalunya. Personal d’aquesta entitat col.labora tant amb la part educativa del projecte com en el desplegament de la nostra campanya.

Des d’aquí us animem a tots els majors d’edat a participar en la donació de sang el dia de la campanya. Al llarg dels curs us anirem informant de les diferents dates en les quals farem la difusió i la campanya de recollida.