Cinco horas com Mario

El passat dimarts els alumnes de 4t d’ESO van assistir a la representació teatral de l’obra Cinco horas con Mario de Miguel Delibes a l’Auditori Diputació de Tarragona.

L’obra, que és un monòleg interior i està ambientada en el franquisme espanyol, escenificava molt bé els conflictes polítics i socials de l’època així com mostrava els dilemes morals de la societat del moment.

Després de la representació, els alumnes van rebre explicacions de l’adaptació que la companyia havia fet i van poder formular preguntes a les actrius. L’obra ha estat matèria i lectura obligatòria d’aquest trimestre, per la qual cosa, la sortida ha permès acabar d’entendre millor la crítica social que s’amaga darrere de l’obra i els simbolismes d’aquesta, emprats per passar la censura.

Us animem a veure l’àlbum de fotografies de la sortida.