Dia Internacional de la Llengua Materna

El passat 21 de febrer va ser el Dia Internacional de la Llengua Materna. Per aquest motiu, els alumnes i les alumnes de 3r i 4t ESO van aportar poemes que els identificava amb el seu idioma.

Els més agosarats van gravar àudios: romanès, txec, àrab, portuguès, castellà amb accent argentí o colombià i català.

Aquí us deixem un petit tast de què vam treballar: des de textos que parlen de futbol, de com està empoderada la dona àrab, de com pagar el lloguer a final de mes, del racisme o simplement de felicitat, amor o llibertat.

Especial gràcies a tot l’alumnat de 3r ESO – F2, F3 i F4 i 4t C que van perdre la vergonya per llegir en els seus idiomes. Un dia més acaronem la diversitat lingüística del centre.