Els alumnes de 4ESO fan una acurada enquesta sobre la situació ambiental del Vendrell

Els alumnes de 4 d’ESO de l’Institut Mediterrània s’han desplaçat dijous, 18 d’abril, al nucli del Vendrell, per fer una detallada enquesta sobre la situació ambiental del municipi del Vendrell. L’activitat s’ha fet dins la matèria de Júnior Report i s’emmarca dins el Servei Comunitari que han de fer els alumnes i el projecte «Cuidem el Vendrell» del consistori.

Prop d’un centenar d’alumnes s’han distribuït els carrers del nucli urbà de la ciutat per realitzar l’enquesta que ells mateixos han elaborat en sessions anteriors de classe. El qüestionari inclou més de 50 preguntes que aborden gairebé tots aspectes relacionats amb el medi ambient: la conscienciació, la neteja dels espais públics, el reciclatge, el sistema de recollida de deixalles, l’ús del transport públic, etc. Podeu accedir i contestar l’enquesta en aquest enllaç.

Un cop elaborada l’enquesta i enllestida la recollida d’opinions, els alumnes començaran la tercera fase d’anàlisi de resultats amb el suport del professorat de matemàtiques. A banda del balanç general, treballaran aspectes més detallats com les dades en funció de l’edat, del sexe, el barri on viuen o el perfil sociocultural. Aquests ítems generaran informacions que es publicaran a Mediterran@ws Report i es preveu que el document final amb tots els resultats es presenti també a l’Ajuntament del Vendrell en un acte públic.