SEMIFINALS XX Certamen de Lectura en Veu Alta

Dilluns 4 de març els nostres alumnes seleccionats en les categories de Timoners (aula d’acollida): Bianca Inés Santucho, Corsaris: Arnau Ruiz Martínez van assistir amb molta il·lusió a les Semifinals comarcals d’aquest esperat certamen.

Per altra banda, cal afegir que, en la categoria de Tropa de Corsaris, les nostres escollides – Cèlia Mestre, Íngrid Merino i Gemma Ruiz- no van poder presentar-se a Tarragona, ja que malauradament els va coincidir amb el seu viatge de fi d’etapa i no va ser possible modificar les dates. Estic segura que ens haguéssim emportat els tres premis de les tres categories a les quals participàvem.
Els nostres 2 representants ho van fer genial. L’Arnau, el germà de l’anterior guanyadora en la seva categoria, Gemma Ruiz, va continuar en la mateixa línia que ella i ho va fer molt i molt bé i però, qui realment va sorprendre per la seva lectura i interpretació va ser la Bianca que, amb tan sols 1 any al nostre país, ens va deixar amb la boca oberta.

Esperem, com sempre, que arribi el dia de la Final amb moltes ganes!

Bona feina Arnau i Bianca, n’estem molt orgullosos!