Sortida al Saló de l’Ensenyament

El passat dimecres els alumnes de 1r i 2n de batxillerat van fer una sortida al Saló de l’Ensenyament de Barcelona per obtenir informació dels cicles superiors, de les universitats i de l’accés a les mateixes. Dins el recinte tenien estands de les diferents universitats de Catalunya, per la qual cosa van poder preguntar els dubtes que tenien pel que fa a les carreres universitàries i a l’accés de les mateixes. A més, al recinte exterior els alumnes tenien diferents activitats esportives i estands de formacions complementàries.

Aquesta sortida està programada per tal que els nostres alumnes, més pròxims a realitzar les peticions de les carreres, puguin acabar de resoldre els dubtes que tenen pel que fa als seus estudis universitaris.