II Fira de la Formació Professional del Baix Penedès

El passat 20 i 21 de març, l’alumnat PFI del nostre centre va participar a la II Fira de la Formació Professional del Baix Penedès. L’objectiu principal de la fira ha estat difondre l’oferta formativa comarcal, tant la reglada com la no reglada i ens ha donat la possibilitat de donar a conèixer, novament, el nostre PFI d’auxiliar d’activitats esportives, que el proper curs escolar 2024-25 estarà ubicat a l’INS Andreu Nin.

La fira ha estat tot un èxit de participació i els i les nostres alumnes han pogut posar en pràctica tant la part més professional de dinamització esportiva com la de protagonitzar i dirigir el nostre punt d’informació.

També han pogut fer un tastet de diferents formacions postobligatòries per tal de poder acabar de decidir que estudiaran el curs vinent.

Dos dies molt intensos, però alhora molt profitosos.