AVISOS

PORTES OBERTES INSTITUT POETA MARAGALL

Portes obertes Batx Artístic Plàstic – dilluns 15 d’abril a les 18h i 19h.

FORMULARI DE PREINSCRIPCIÓ

Portes obertes Batx Científic i Tecnològic / Humanístic i Social – dimarts 16 d’abril a les 18h i 19 h.

FORMULARI DE PREINSCRIPCIÓ

Portes obertes Batx Artístic Escènic – dimecres 17 d’abril a les 17h i 18 h.

Sortida al teatre dels alumnes de 1r de Batxillerat

El dia 14 de març l’alumnat de primer de Batxillerat, organitzat pel departament de Clàssiques i Filosofia, va assistir a la representació de l’obra La disputa al teatre Romea. Un duel escenogràfic entre Voltaire i Rousseau, entre Josep Maria Flotats i
Pep Planas. Llegeix més»

Memory of the land by Samira Badran

El dia 16 de febrer l’alumnat de l’optativa English through films, pictures and personal journals, van tenir l’oportunitat de parlar amb l’artista palestina, afincada a Catalunya, Samira Badran (http://www.samirabadran.com/) i de fer-li preguntes sobre el seu curt d’animació “Memory of the… Llegeix més»

Taller de protocols d’urgències i emergències

Els alumnes de Salut i Vida seguim practicant diferents protocols d’actuació enfront d’urgències i emergències. Aquesta setmana estrenem les noves armilles d’Heimlich per posar a prova les nostres habilitats davant d’un ennuegament. Aquesta és una maniobra senzilla que, ben feta, pot salvar vides.
Els ennuegaments són… Llegeix més»