La Facultat de Filologia de la UB obre les portes a un grup d’alumnat de 4t d’ESO per despertar-los l’interès per la filologia

El 30 d’abril se celebrarà «Invitació a l’amor per la paraula: filologia i etimologia», una activitat que proposa retrats etimològics d’històries de paraules

Un grup reduït d’alumnat de 4t d’ESO participarà a l’activitat «Invitació a l’amor per la paraula: filologia i etimologia», que tindrà lloc a l’Aula Capella de la Facultat de Filologia i Comunicació de la Universitat de Barcelona. L’acte tindrà lloc demà, 30 d’abril, a les 11 h.

L’activitat pretén despertar l’interès dels joves per la filologia i l’etimologia de les paraules.

La jornada s’estructurarà en dues parts: durant la primera hora i mitja de la trobada acadèmica, cada centre presentarà uns episodis etimològics concrets. Després, com a activitat complementària, es visitarà l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona: els claustres, la biblioteca, el rectorat i el Paranimf.