Què sabem sobre l’evolució dels Caminalcules?

L’alumnat de Biologia i geologia de 4t d’ESO ha organitzat una sessió de Pòsters Científics per presentar els resultats de la seva recerca als companys i companyes de 1r d’ESO. Durant uns dies, han estat investigant uns fòssils d’una estranya classe d’organismes anomenats Caminalcules. Per això, han hagut d’estudiar les seves relacions evolutives interpretant diverses dades, comparar seqüències de DNA, esbrinar la seva edat i el seu hàbitat, conèixer la seva fisiologia i també imaginar les condicions ecològiques d’aquell moment.

La divulgació científica és una part molt important dels equips d’investigació. En aquesta línia, l’alumnat ha volgut mostrar els resultats i les conclusions de la seva recerca i també respondre les preguntes de companys i professors.