Graduació de Batxillerat [promoció 2017]: emoció, alegria, satisfacció i un futur lluminós i possible

El dimarts 23 de maig va tenir lloc el solemne Acte graduació de l’etapa Batxillerat de la promoció 2017.

Tota la comunitat educativa del centre [alumnat, professorat i famílies] van acompanyar el nostre alumnat en aquesta cerimònia que clou la seva formació acadèmica en la nostra institució.

Durant l’acte es va retre un merescut homenatge als alumnes que amb valentia i esforç han cursat aquests estudis.

PROMOCIÓ 2017: CIÈNCIES I TECNOLOGIA  PROMOCIÓ 2017: HUMANITATS I CIÈNCIES SOCIALS

Per conservar-ne la memòria i formalitzar aquesta victòria davant les adversitats, es procedí a la imposició de la beca de graduació als estudiants graduats; una banda brodada amb la insígnia de l’alma mater, que els ha acollit i format, la qual ha esdevingut el símbol més conegut dels estudiants, perquè aquest en aquesta distinció es reconeix l’esforç, la tenacitat i l’empenta que cal tenir, per superar la duresa dels obstacles acadèmics.

En el transcurs de l’acte també van rebre les encoratjadores paraules del director del centre, els representants de les famílies, així com del professorat

Tot aprofitant l’avinantesa del moment la comunitat educativa també va retre un emotiu agraïment a les tres professores del centre que enguany s’han jubilat, després de molts anys amb nosaltres: Anna Simó i Pilar Vidal [professores de Ciències Socials, Geografia i Història] i Carme Targa [professora de Cultura Clàssica: llatí i grec].

En finalitzar l’acte se serví un refrigeri al pati de l’institut, envoltat d’un boníssim ambient de companyonia i satisfacció.