portes_obertesPREINSCRIPCIÓ ESO: CURS 2016-17

• REUNIÓ INFORMATIVA PER A LES FAMÍLIES DE 6è PRIMÀRIA:

1 DE MARÇ [dimarts, a les 18h a la Sala d’actes del Centre Cívic “La Sedeta”]

• JORNADA DE PORTES OBERTES:

5 DE MARÇ [dissabte, de les 11h a les 14h]

Més tard o més matiner, Carnaval dins del febrer

El divendres 5 de febrer com és tradicional l’institut ha donat el tret d’inici a les festes del Carnaval.
Com sempre, ha estat una celebració molt divertida i preparada amb il·lusió per part de l’alumnat i el professorat. En el transcurs del matí s’ha dut a… Llegeix més»

Expedició telemàtica a l’Antàrtida: la terra i el mar incògnits

L’àrea de Biologia i Gelogia de l’Àmbit de Ciències i Tecnologia ha regalat una experiència inoblidable a l’alumnat de Batxillerat d’aquesta modalitat: una videoconferència amb un grup de científics d’una de les bases d’investigació que l’estat espanyol té ubicades a l’Antàrtida; concretament la… Llegeix més»

Scottish Dancing & Songs: aprenem anglès tot ballant

El dijous 21 de gener el Departament d’Idiomes ha organitzat una divertida activitat, la qual ha combinat l’aprenentatge de l’anglès i la pràctica lúdica de la dansa. L’objectiu ha estat proporcionar al nostre alumnat l’oportunitat de comprometre’s en una activitat de dansa i alhora aprendre coses noves… Llegeix més»

La tecnologia ens sorprèn: resistències d’estructures de paper

Dins de l’àmbit de la matèria de Tecnologia, els alumnes de 3r d’ESO han realitzat unes estructures amb cilindres de paper d’una resistència sorprenent. Aquestes construccions arriben a suportar el pes d’una persona, i fins i tot de dues, tal com podeu veure a les fotografies.

Llegir l’objecte: taller al Museu del Disseny de Barcelona

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dia 10 desembre l’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat una visita i taller pedagògic al Museu del Disseny de Barcelona. L’activitat ha tingut un marcat caràcter transversal, perquè ha estat programada pels àmbits d’Expressió [àrea de Visual i Plàstica] i Tecnologia.
El taller que els… Llegeix més»