batxilleratPREINSCRIPCIÓ ESTUDIS DE BATXILLERAT DEL 18 AL 25 DE MAIG

• Les famílies de 4t d’ESO del centre no cal que presenteu preinscripció.
  • L’institut ofereix les modalitats: Ciències i Tecnologia / Humanitats i CC. Socials

Graduació de Batxillerat 2016: el camí comença ara

El divendres 20 de maig al vespre vam celebrar l’acte institucional de Graduació de l’alumnat de 2n de Batxillerat. Una commemoració que, any rere any, omple de joia la comunitat educativa de l’Institut La Sedeta.
Els parlaments del Director i dels representants de l’alumnat i les famílies… Llegeix més»

Gran èxit als Jocs Florals del Districte: els escriptors i escriptores de la Sedeta ascendeixen al “parnàs”

El divendres 20 de maig ha tingut lloc l’acte de lliurament de guardons dels Jocs Florals del Districte de Gràcia a la Biblioteca Jaume Fuster. En aquest certamen literari en llengua catalana hi participen les escoles i instituts del districte, tant els de la xarxa… Llegeix més»

Les noves “hipàties” de la Sedeta: els millors resultats del centre a les proves “Cangur”

Aquesta setmana, l’Àmbit de Matemàtiques ha  lliurat els diplomes de reconeixement als alumnes del centre que han obtingut bons resultats en la XXI edició de la Prova Cangur.
Clàudia Sant i Anna Lorenzo van ser les alumnes premiades de 1r d’ESO.  Dels 16.752 alumnes participants d’aquest… Llegeix més»

Club de Teatre: Maria Estuard de F. Schiller “En el meu final hi ha el meu principi”

L’11 de maig va tenir lloc la tercera i darrera sortida al teatre per a l’alumnat Batxillerat que participa de l’activitat “Club de Teatre”, que organitza l’Àmbit de Llengües i lliteratures del centre en col·laboració amb la Fundació Teatre Lliure.
Després d’haver assistit enguany a les representacions… Llegeix més»