Rememorant tradicions i explorant espais literaris a Salamanca

El dia 24 d’abril l’Àmbit de Llengües i literatures ha donat el tret de sortida al viatge literari a la ciutat de Salamanca per a l’alumnat de la matèria Literatura universal del 1r de Batxillerat.
De bon matí ha tocat anar a l’aeroport i agafar el… Llegeix més»

Diada de Sant Jordi 2017: lletres i arts per gaudir-ne

L’eix temàtic de la gran diada de les lletres i les arts ha volgut transmetre els següents valors al nostre alumnat: el dinamisme, la revolta, les ganes de lluita, l’esforç de superació i el compromís social i cultural.
Grans noms de la literatura universal s’han endinsat… Llegeix més»

Què hi ha darrere dels objectes?

Els dies 23 i 29 de març, l’alumnat de 1r d’ESO ha participat en el taller “Llegir l’objecte” que proposa el Museu del Disseny de Barcelona. Aquesta és una activitat que forma part de la programació de continguts de les matèries Teconologia i Eduació Visual i… Llegeix més»

Explorem els límits de la veritat amb “L’ànec salvatge”; un Ibsen meravellós i sorprenent

El dijous 29 de març l’alumnat de 2n de Batxillerat de la modalitat humanística, que forma part del Club de teatre, va poder gaudir d’una magistral producció teatral: de l’escriptor H. Ibsen, dirigida per Julio Manrique i produïda pel Teatre Lliure. Aquesta iniciativa la promou l’Àmbit de… Llegeix més»

Montserrat: una muntanya i una terra d’acollida