Paisatges literaris, un projecte que ens ajuda a palpar la literatura

Des de la matèria Llengua i literatura catalana de l’Àmbit de Llengües i literatures s’ha dut a terme amb el curs de 2n d’ESO el projecte Paisatges literaris.
Aquesta iniciativa ha sorgit arran de l’exposició que durant el mes de maig hem tingut ubicada al centre sobre… Llegeix més»

Èxit literari als Jocs Florals del districte de Gràcia

El proppassat dia 24 de maig tingué lloc a la Biblioteca Jaume Fuster l’acte de lliurament de guardons dels Jocs Florals escolars del districte de Gràcia. Una festa i competició literària en llengua catalana en què participen tots els centres educatius [públics i concertats] del nostre… Llegeix més»

Graduació de Batxillerat [promoció 2017]: emoció, alegria, satisfacció i un futur lluminós i possible

El dimarts 23 de maig va tenir lloc el solemne Acte graduació de l’etapa Batxillerat de la promoció 2017.
Tota la comunitat educativa del centre [alumnat, professorat i famílies] van acompanyar el nostre alumnat en aquesta cerimònia que clou la seva formació acadèmica en la nostra… Llegeix més»

Visitem la Fundació Casa Tibet: “Un cor obert és una ment oberta.”

El dijous 18 de maig des de l’Àrea de Religió de l’Àmbit de Ciències Socials s’ha realitzat l’habitual visita a la Fundació Casa del Tibet de Barcelona, amb els alumnes de religió de 4t d’ESO.
L’alumnat ha pogut conèixer les instal·lacions d’aquesta entitat i ha tingut… Llegeix més»

Fem classe a la universitat

L’estadística és una disciplina de les Matemàtiques que està present i és necessària en molts sectors com ara: serveis, control de qualitat, banca i finances, màrqueting, assegurances, biologia, medicina, farmàcia, enginyeria tecnologia, etc.
Per poder entendre millor aquesta branca de coneixement el dimecres 17 de maig l’alumnat… Llegeix més»