Deures d’estiu 2017

Penseu que cal triar el curs que heu fet enguany, no el que fareu l’any vinent!

Si teniu les matemàtiques pendents i us heu de presentar a la recuperació de setembre no oblideu entregar els deures d’estiu el dia de l’examen.
Aprofiteu-ho molt i sobretot bones vacances!

1r ESO

Grup ordinari: Deures estiu 1r ESO

Recordeu que són obligatoris per als que hagin de recuperar la matèria al setembre i per a tots els alumnes que tinguin 5 o 6 com a nota globalEls que no us presenteu a setembre els haureu d’entregar el primer dia de classe.
Aquests deures són optatius per l’alumnat que ha obtingut notable o excel·lent.
Grup de desdoblament: Deures estiu 1r ESO Desdoblament

I tothom pot passar una bona estona resolent alguns problemes de les proves Cangur corresponents a 1r ESO i a 2n d’ESO.

2n ESO:

Grup ordinari: Deures estiu 2n ESO
Grup de desdoblament: Deures estiu 2n ESO Desdoblament

I tothom pot passar una bona estona resolent alguns problemes de les proves Cangur corresponents a 3r d’ESO. Les solucions les trobareu aquí.

3r ESO

Grup ordinari: Deures estiu 3r ESO

Aquests deures són optatius per l’alumnat que ha obtingut notable o excel·lent.
 Grup de desdoblament: Deures estiu 3r ESO Desdoblament

I tothom pot passar una bona estona resolent alguns problemes de les proves Cangur corresponents a 4t
d’ESO. Les solucions les trobareu aquí.

4t ESO

Grup ordinari: Deures estiu 4t ESO

Recordeu que són obligatoris per als que hagin de recuperar la matèria al setembre i són absolutament recomanables per a tots els alumnes que tinguin 5 o 6 com a nota global i s’hagin matriculat de Matemàtiques a Batxillerat. I forçament recomanables per a la resta.

1r Batxillerat Científic-Tecnològic

Són obligatoris per als que els heu de recuperar la matèria al setembre i absolutament recomanables per a tothom que hagi de fer matemàtiques els curs vinent.

1r Batxillerat Ciències Socials

1. Santiago

Moltes gràcies per aquesta informació de gran interés.

Salutacions.

Santiago Franco (pare)

2. Jordi Viñas Badal

Bon dia,
    Voldria saber si hi ha solucionari dels deures d’estiu de 1r i de 3r de la ESO d’alumnes que han aprovat amb qualificació de Suficient o Bé.
    Gràcies per la vostra atenció i que passeu unes bones vacances.

Jordi Viñas.