Logotip dels Dictats plurilingües

Per a aquesta edició del concurs de Dictats Plurilingües, el Departament d’Educació Visual i Plàstica va rebre la proposta de la creació d’un logotip per tal de ser la imatge del concurs. S’hi ha participat amb l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat artístic, resultant… Llegeix més»

Hort d’hivern del Brudieu (IFE)

A l’IFE ja estem fent la collita de l’hort d’hivern. Aquest curs hem plantat: bròquils, coliflors, bròquils morats, bròquils romanescos, bròquils llucats, cols, bròcolis, bledes, cebes i porros. Hem elaborat unes receptes amb algunes de les verdures: “quiche” de bròquil, truita de bledes i mongetes… Llegeix més»

Bev Allan torna “again”

Un any més, l’escriptora britànica Bev Allan ha fet una xerrada als nostres alumnes de 1r de Batxillerat. El dimecres 13 de març, l’autora del llibre “Lucius Minicius Rides Again” , que els alumnes havien acabat de llegir, va aprofitar per aprofundir en els detalls… Llegeix més»

Projecte M’activo a FOPP de B1

Des de la matèria de FOPP us fem una pinzellada del projecte “M’activo” que vam iniciar el passat 1 de març i que durem a terme durant tota la 3a avaluació a la matèria de Formació i Orientació Personal i Professional de 1r del batxillerat… Llegeix més»

Setmana FP 2024

Del 18 al 21 de març de 2024 tindrà lloc a l’Institut Joan Brudieu la Setmana de la Formació Professional, amb els següents objectius:

• Fer visible i potenciar l’FP
  • Explicar l’oferta formativa d’FP a l’Institut
  • Mostar projectes i pràctiques realitzades per l’alumnat d’FP.

Per poder facilitar informació i ajuda… Llegeix més»

Visita al Lab 0-6 a Manresa

L’alumnat del CFGS d’Educació Infantil va anar el passat 29 de febrer al Lab 0-6 de la Universitat de Manresa. Es tracta d’un centre de descoberta, recerca i documentació per a l’educació científica a les primeres edats. Allí vam poder conèixer diferents propostes que promouen… Llegeix més»

Exposició Art en moviment