Intercanvi alumnes 2n de Batxillerat Internacional

Els alumnes de 2n de Batxillerat Internacional han fet una estada de cinc dies a Cantàbria, fruit d’un intercanvi amb l‘Institut Santa Clara, de Santander, que també imparteix aquesta modalitat de batxillerat. Els alumnes d’aquest institut van visitar Reus al juny, i l’experiència ha servit per a conèixer altres estudiants que cursen el mateix tipus de batxillerat,
Acompanyats de les seves professores, han visitat diversos museus i altres indrets emblemàtics de la comunitat,com ara la cova d’El Soplao, Comillas, San Vicente de la Barquera, Santillana de Mar o Liérganes.

Distingits a les PAU 2018

El propassat dia 20 de juliol, a l’Auditori de Barcelona, es fa fer el lliurament de les distincions de les proves PAU. Aquesta distinció es fa a aquells alumnes que han tret entre un 9 i un 10 a la prova general. Hi ha hagut un total de 523 distingits, i el nostre institut ha tingut l’honor de tenir 4 alumnes distingits: Anna Ferrer Preixens, Maria Jodas Vergés, Carme Martínez Blanc i Marcel Torné Villasevil. A part de ser un honor i un goig per als alumnes, també ho és per a familiars i professorat.

Més informació a la Secretaria d’Universitats i Recerca…

Primera edició de les xerrades TEDEdClub

L’alumnat de llengua anglesa  del nostre centre va participar a la presentació final dels Clubs TEDEd del Baix Camp alTeatre Auditori del Casal Riudomenc. Van presentar  “We Love unicorns” (Lidia Belvis, Laia Caldú i Xin Serra de 1r ESO), “It’s me” (Candela  Xiao Jiménez de 1r de Batx), “Rubik’s cube”  (Ester Borràs de 1r de Batx) i “There is beauty in simplicity” de Celia Bujaldón i Marina Castillo de 1r de Batx).

Més informació a la premsa: