Alumnes Distingits a les PAU

El passat dijous 20 de juliol, a l’Auditori de Barcelona, es van lliurar les distincions als estudiants que han obtingut una qualificació d’Excel·lent en les proves d’accés a la universitat (PAU) del passat mes de juny. La nota d’aquests estudiants en la fase general de les proves ha estat igual o superior a 9. La Generalitat va crear aquests guardons, el 2001, amb la finalitat de premiar els alumnes que havien obtingut millors resultats en les PAU.

Del nostre institut han rebut aquesta distinció tres alumnes que han cursat, a més del Batxillerat LOE, el Batxillerat Internacional que impartim des del curs 2015-2016. Aquests tres alumnes són Júlia Dalmau Artal, amb un 9,4 – va cursar l’ESO a l’Ins Joan Guinjoan, de Riudoms-, Mireia Cavallé Salvadó amb un 9,35 – va cursar l’ESO a l’Escola Maria Cortina, de Reus- i David Balbuena Pecino, amb un 9,1 -va cursar l’ESO al Col·legi La presentació, de Reus). Enhorabona a tots tres!

Més informació a Diari Més Digital

Fòrum Joves Talents de Catalunya 2017

Natalia Rodríguez Villegas, alumna de 4t d’ESO, i Marcel Torné Villasevil, de 1r de Batxillerat Internacional, han estat escollits per participar en el III Fòrum de Joves Talents de Catalunya,  organitzat per la Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat de Barcelona i l’Ajuntament de Berga, amb el suport del Dpt. d’Ensenyament.

Aquest Fòrum de Joves Talents, celebrat a l’Exploratori de Recursos de la Natura de Berga, del 28 de juny a l’1 de juliol, s’adreça a 40 joves de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat amb expedients especialment brillants, amb l’objectiu de premiar els millors estudiants de Catalunya, i incentivar l’interès per la ciència i la tecnologia entre els joves de secundària.

En aquesta tercera edició el tema central és “Nexe Aigua – Energia”, amb ponències a càrrec de científics rellevants experts en el tema, conferències, activitats diverses i sessions de debat entre els joves, per grups, i moderades per joves investigadors. Finalment, es van exposar les conclusions.

L’enhorabona a tots els participants i de manera especial a la Natalia i el Marcel! Esperem que aquesta experiència hagi estat enriquidora i útil, tant pel que fa al seu futur acadèmic com a nivell personal.