Preinscripció curs 2018-2019

Accés als estudis de doble titulació de batxillerat i baccalauréat.  Període de presentació de sol·licituds al centre: del 2 al 4 de maig de 2018. Per tenir més informació podeu contactar amb marbues@xtec.cat

Convocatòria prova externa Batxibac 2018

Sant Jordi 2018

Programa d’activitats    Concurs literari   Concurs Fotografia
(Notícies anteriors…)

Trobada literària amb Cristina Fernández Cubas

El passat dimarts 17 d’abril va tenir lloc la xerrada de l’escriptora Cristina Fernández Cubas, organitzada pel Departament de Filologies Romàniques de la URV. Van assistir els alumnes de Literatura Espanyola, que prèviament havien llegit la colecció de contes “Mi hermana Elba y Los altillos de Brumal” com a lectura obligatòria de la matèria. Va ser una xerrada molt interessant, amena i amb un xic d’humor, en què l’escriptora d’Arenys de Mar va donar claus per comprendre la seva narrativa, que es classifica dins el gènere fantàstic i que és d’una qualitat excepcional.

Activitats orientació acadèmica 3r i 4t d’ESO

Durant els mesos de març i abril un grup d’alumnes de 3r i 4t d’ESO han participat a diferents tallers dins el marc del programa “Apropa’t als oficis”. Aquestes activitats estan pensades perquè els alumnes coneguin  alguns oficis d’una manera pràctica i puguin experimentar en persona. Els tallers que han realitzat han estat, entre d’altres: Atenció a persones dependents, Perruqueria, Comerç al detall i Automatismes en els habitatges.

Jornada al Museu de les Matemàtiques de Cornellà

L’equip del nostre centre, format per 10 alumnes de 1r i 2n ESO, va tenir una participació destacada en el concurs Problemes a l’Esprint, organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques, i per això van ser convidats, a la cloenda d’aquesta activitat, que es celebrà el passat 11 d’abril al Museu de les Matemàtiques a Cornellà.

Després d’esmorzar es va fer una xerrada sobre els girs i alguns conceptes astronòmics, es van plantejar alguns jocs d’enginy i es va visitar alguns mòduls del museu.

Després de l’acte d’entrega d’obsequis als centres participants, per acabar, els alumnes van construir als jardins del parc una cúpula de Leonardo.

Va ser una jornada molt interessant i enriquidora i els alumnes en van sortir molt contents i amb ganes de tornar a visitar el museu amb més temps. Enhorabona a tots els alumnes que van formar part de l’equip.

Penjats / Penjades al Bravium

El proper dimecres, dia 18 d’abril, a les 21h, els alumnes de Batxillerat d’Arts Escèniques del nostre institut faran al  Bravium Teatre una representació de l’obra Penjats / Penjades, oberta al públic en general, amb una entrada de 5€.

Us hi esperem!

Proves de selecció Batxillerat Internacional 2018

Programa Diploma del Batxillerat Internacional

Procés de sol·licitud i temporització

• Període d’inscripció: del 26 de febrer al 9 de març (fins a les 13:00 hores) de l’any 2018.
  • Els pares de l’alumne/a interessat ompliran un formulari, que pot ser telemàtic o semipresencial:

Formulari complet en línia (telemàtic): caldrà complimentar… Llegeix més»