Projecte de reutilització de llibres de text AMPA – ecoBooks Iddink

Informació de l’empresa Iddink, gestora dels ecoBooks

Més informació a AMPA – Projecte de reutilització de llibres de text AMPA – ecoBooks Iddink

Preinscripció i matrícula curs 2018-2019

Informació general sobre tots els ensenyaments

Calendari i horari exàmens finals ESO i 1r de Batxillerat

Lliurament de notes: dimarts 26, 10.00h

(Notícies anteriors…)

Primera edició de les xerrades TEDEdClub

L’alumnat de llengua anglesa  del nostre centre va participar a la presentació final dels Clubs TEDEd del Baix Camp alTeatre Auditori del Casal Riudomenc. Van presentar  “We Love unicorns” (Lidia Belvis, Laia Caldú i Xin Serra de 1r ESO), “It’s me” (Candela  Xiao Jiménez de 1r de Batx), “Rubik’s cube”  (Ester Borràs de 1r de Batx) i “There is beauty in simplicity” de Celia Bujaldón i Marina Castillo de 1r de Batx).

Més informació a la premsa:

Festa de graduació de la Promoció de Batxillerat 2016-2018

El passat divendres 1 de juny es va celebrar l’acte de graduació dels alumnes de 2n de Batxillerat, de la promoció 2016-2018. Va ser un acte emotiu, amb presentació i actuacions dels propis alumnes, amb lectura de poemes, dansa, música i cançons, davant d’un nombrós públic format per familiars, companys, amics i professors. Després del lliurament de les orles a tots els alumnes i les Mencions i Matrícules d’Honor, es va fer un acte informal al jardí de la cafeteria, amb aperitiu, photocool i molt bon ambient. Cliqueu sobre el collage per vuere més imatges a Google Photos. Agraïm les imatges que ens han passat l’Andreu, Carla i Laura.

Kangourou Eurocup 2018 – Copa Cangur Internacional

La Copa Cangur Internacional és un concurs online celebrat el 30 de maig, amb la coordinació i organització de Canguro-Itàlia, i celebrat a través de la plataforma WebBrainstorm. En aquesta competició hi van participar 10 equips italians, 13 de catalans i 2 d’eslovens, i la participació es va fer per via telemàtica des del propi centre. El nostre equip, integrat per Marc Zabalia, Guillem Romera, Albert Torrents, Eduard Altés, Ferran Mestre, Eudald Gil i David Xifré, va quedar en una molt meritòria novena posició. Per primer any hem completat tota la ronda de fases de la Copa Cangur.

Felicitats als alumnes pel seu esforç, que han fet moltes matemàtiques aquest any i ho han fet molt bé.

Premi Irla de Recerca Històrica i Premi Ernest Lluch

L’alumna Anna Carazo Anglada, de 2n BAT E, ha estat guardonada en dos premis diferents pel seu treball treball Animals, no correu tant!, tutoritzat per la professora Ester Ferrando Casas. El treball de l’Anna és una crònica de Josep Anglada (avi de l’Anna) a través de les anècdotes que ell explicava; reescrivint-les, referenciant-les i situant-les en el context corresponent, tant polític com social, cultural  i/o econòmic. Aquest treball ha estat un dels tres finalistes del Premi Irla de Recerca Històrica, i també ha rebut una menció honorífica en el XIII Premi Ernest Lluch, convocat per la Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch amb el propòsit d’incentivar la recerca en l’àmbit de les ciències socials i polítiques.