Matrícula Batxillerat curs 2017-2018.

• Matrícula Batxillerat:
    • Matrícula ordinària dels alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 4 a l’11 de juliol de 2017
    • Matrícula ordinària dels alumnes de 4t d’ESO que han superat l’etapa: del 4 a l’11 de juliol.
    • Matrícula ordinària dels alumnes que han aprovat 1r de Batx, o tenen només una o dues matèries suspeses: del 4 a l’11 de juliol.
    • Termini perquè els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batx pendents de l’avaluació de setembre (tres o més matèries suspeses), confirmin la seva continuació al centre: del 4 a l’11 de juliol de 2017.
    • Matrícula dels alumnes de 2n de Batx que han de repetir: del 4 a l’11 de juliol
    • Matrícula extraordinària dels alumnes pendents de l’avaluació de setembre: del 6 al 8 de setembre de 2017

(Ja es pot passar per consergeria a recollir la documentació)

Activitats i treball d’estiu 2017

Calendari i horari exàmens setembre

Llibres de text curs 2017-2018

(Notícies anteriors…)

Fòrum Joves Talents de Catalunya 2017

Natalia Rodríguez Villegas, alumna de 4t d’ESO, i Marcel Torné Villasevil, de 1r de Batxillerat Internacional, han estat escollits per participar en el III Fòrum de Joves Talents de Catalunya,  organitzat per la Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat de Barcelona i l’Ajuntament de Berga, amb el suport del Dpt. d’Ensenyament.

Aquest Fòrum de Joves Talents, celebrat a l’Exploratori de Recursos de la Natura de Berga, del 28 de juny a l’1 de juliol, s’adreça a 40 joves de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat amb expedients especialment brillants, amb l’objectiu de premiar els millors estudiants de Catalunya, i incentivar l’interès per la ciència i la tecnologia entre els joves de secundària.

En aquesta tercera edició el tema central és “Nexe Aigua – Energia”, amb ponències a càrrec de científics rellevants experts en el tema, conferències, activitats diverses i sessions de debat entre els joves, per grups, i moderades per joves investigadors. Finalment, es van exposar les conclusions.

L’enhorabona a tots els participants i de manera especial a la Natalia i el Marcel! Esperem que aquesta experiència hagi estat enriquidora i útil, tant pel que fa al seu futur acadèmic com a nivell personal.

XXX Olimpíada de Química.

L’Il·lustre Col·legi Oficial de Químics de Catalunya i l’Associació de Químics de Catalunya han convocat enguany la XXX edició de l’Olimpíada de Química de Catalunya. La prova es va fer en col·laboració amb les universitats catalanes que tenen adscrits centres que imparteixen LOGSE (UAB, UB, UDG, UDL, UPC, UPF i URV). La prova escrita va tenir lloc el 7 de març de forma simultània a totes les seus catalanes.

IMG_4529

olimpiada químicaVan representar l’ institut set alumnes de 2n de batxillerat. Blanca Castillo, de 2n de batxillerat, va obtenir la millor nota de la província de Tarragona i la setena millor nota de Catalunya, classificant-se així per l’Olimpíada Nacional que es va celebrar a El Escorial, a Madrid, els dies 6 i 7 de maig, organitzada per la Asociación Nacional de Químicos de España.