Com publicar un article?

1. Entreu al web com a usuaris.
  2. Accediu a l’apartat Articles | Afegeix. (Apareix a la barra superior passant el cursor pel nom del centre)
  3. Introduïu o editeu el títol i el contingut corresponent. Si ho considereu convenient, també és possible associar un resum que serà el que es mostrarà al resum de la notícia.
  4. Seleccioneu la Categoria o Categories on voleu que es mostri l’article.
  5. Si convé, especifiqueu una imatge il·lustrativa, la podeu posar des del bloc que es troba a la dreta de la pàgina fent clic a Defineix la imatge resum.
  6. Si convé mostrar tot el contingut (perquè per exemple l’entrada conté un vídeo incrustat que voleu que es visualitzi directament), cal que marqueu les opcions corresponents al bloc Paràmetres: Mostra el contingut sencer.

Aquí teniu un videotutorial:

Feu servir articles per publicar esdeveniments (sortides, xerrades, celebracions, avisos, premis, etc.). Associat a l’article hi ha dos elements també molt importants:

• Categories: permeten classificar els articles en conceptes generals. Normalment una categoria conté un volum important d’articles.
    Ex: ESO, Batxillerat, Cicles, Escola verda, AMPA, etc.
  • Etiquetes: permeten classificar els articles en conceptes més concrets i específics. Caracteritzen a la noticia més que classificar-la.
    Ex: Audiovisuals, Sortides, Viatge d’estudis, Sant Jordi, etc

Com que la creació d’articles és molt senzilla, qualsevol docent o alumne pot col·laborar amb la web.