Benvinguts a la web de l’Escola Martinet

www.escolamartinet.cat

Aquí trobareu tota la informació relativa a l’escola, els seus serveis i l’AMPA. En aquesta primera pàgina trobareu les noticies més importants sobre l’escola i el seu dia a dia.

P3. Taller de ioga

El passat divendres 25 de novembre els alumnes de P3 ens vam relaxar d’allò més fent un taller de ioga. A través del moviment i el joc vam deixar volar la imaginació imitant diversos elements naturals de l’entorn, fent-nos conscients del propi cos i gaudint de la relaxació.

Aquesta activitat,  en connexió amb el projecte Erasmus+, tenia com a objectiu promocionar els hàbits saludables.

Ens va agradar molt!

img_2097-1

Clica sobre la imatge per veure l’àlbum fotogràfic complet

Tallers escola verda / hàbits saludables

Avui hem organitzat uns tallers internivells amb una doble vessant: per una banda, com a escola verda que som, hem plantejat uns tallers amb l’objectiu de sensibilitzar a l’alumnat de l’escola sobre la problemàtica del medi ambient i sobre totes les possibilitats de reciclatge i reutilització del materials. Per un altre costat, hem volgut relacionar algunes activitats amb el projecte Erasmus + per tal de treballar hàbits saludables i emocionals.

Aquí teniu un recull d’imatges:

dscn0511

3r. Visita a l’Ajuntament de Cornellà

Al mes de novembre les classes de Mortadelo i Filemon i Àsterix vam visitar l’Ajuntament. Ens va rebre el senyor alcalde Antoni Balmont. Ens va respondre totes les nostre preguntes i dubtes i vam poder conèixer una mica més com funciona l’Ajuntament del nostre barri. Va ser molt emocionant poder estar dins del Ple!!

Clica sobre la imatge per veure l’àlbum fotogràfic complet

TAKE & TASTE

Avui a l’escola hem realitzat l’activitat “Take & Taste” relacionada amb el Projecte Erasmus+ que s’està fent a l’escola. Aquest cop hem treballat la part nutricional i tot l’alumnat ha tingut l’oportunitat de tastar productes de temporada: panses, xirimoies, alvocats, figues, pastanagues i codony. Ha estat una experiència molt enriquidora i de la qual hem gaudit tot@s!!! Gràcies a les mares i pares que han vingut a ajudar-nos.

Si feu click a la foto de sota podreu veure les imatges d’aquesta activitat.

imagen1

3r i 4t. Sortida de tardor. Parc Natural Corredor-Montnegre

Les classes de 3r i 4t hem realitzat la ja tradicional sortida de tardor. Aquest curs hem anat al Parc Natural del Corredor-Montnegre (Santuari del Corredor). Hem realitzat un bon itinerari pel voltant i hem pogut observar els canvis i variacions de l’estació de la tardor!

Molt bona excursió i una gran experiència!

img_1139Cliqueu sobre la fotografia per veure l’àlbum complet

2n i 4t. Own Affirmations

Els i les alumnes de 2n i 4t de l’escola han estat enfeinats en activitats relacionades amb el projecte Erasmus+. Aquest cop han estat pensant tot allò que fan i que els/les manté sans i forts… Primer les clases de 2n ho han escrit en català i a 4rt  han fet la traducció  a l’anglès. El resultat ha estat espectacular!!!

Podeu veure les fotos de les activitats fent click als següents links:

Activitat 1

Activitat 2

5è i 6è. Sortida tardor. Sant Llorenç del Munt – Cim del Montcau – Cova Simanya

Els més grans de l’escola hem realitzat la ja tradicional sortida de tardor. Aquest curs hem anat al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac. Hem fet el cim del Montcau i hem visitat la cova Simanya!

Molt bona excursió i  una gran experiència!

img_1376Cliqueu sobre la fotografia per veure l’àlbum fotogràfic complet