Benvinguts a la web de l’Escola Martinet

www.escolamartinet.cat

Aquí trobareu tota la informació relativa a l’escola, els seus serveis i l’AMPA. En aquesta primera pàgina trobareu les noticies més importants sobre l’escola i el seu dia a dia.

Projecte educatiu amb el suport de l’Ajuntament de Cornellà

Durant aquest curs l’Escola Martinet ha preparat un projecte que sota el nom “Seguim engrescats amb els espais de lleure” que ha permès dotar de recursos i les eines necessàries per poder promoure diferents possbilitats en els espais de lleure dels nens i nenes. Així doncs, l’alumnat de tota l’escola ha pogut descobrir, experimentar i gaudir d’aquest material i desenvolupar activitats gràcies a aquesta dotació de l’Ajuntament.

Aprofitem aquest espai per agrair a l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat el suport i l’esforç econòmic per fer possible la realització d’aquest projecte.