Benvinguts a la web de l’Escola Martinet

www.escolamartinet.cat

Aquí trobareu tota la informació relativa a l’escola, els seus serveis i l’AMPA. En aquesta primera pàgina trobareu les noticies més importants sobre l’escola i el seu dia a dia.

Festa de cloenda de l’Esport en Edat Escolar a Can Mercader

El proper dissabte 26 de maig celebrem la CLOENDA de l’Esport en Edat Escolar al parc Can Mercader en horari de 9’00 a 14’00.

Contactem a vosaltres per convidar-vos a la celebració d’aquest esdeveniment i animar-vos a que promocioneu aquesta jornada entre tots els nens/es de la vostra escola i entitat. Tant els nens que participen en els Jocs Escolars i rebran el seu trofeu, com els nens/es que no ho fan,i tant els alumnes que practiquen activitats esportives com els que no ho fan, estan tots/es convidats a participar a la gran festa de l’Esport en Edat Escolar.
Llegeix més»