Benvinguts a la web de l’Escola Martinet

www.escolamartinet.cat

Aquí trobareu tota la informació relativa a l’escola, els seus serveis i l’AMPA. En aquesta primera pàgina trobareu les noticies més importants sobre l’escola i el seu dia a dia.

1r dia curs 2016-2017

Per fi el primer dia d’escola ha arribat. Molta vitalitat i alegria de nou a l’Escola Martinet. Un dia per retrobar-nos amb amics i per explicar-nos tot allò que hem fet durant les vacances d’estiu. També és un dia molt i molt especial per l’alumnat que comença avui per primer cop l’escola, especialment l’alumnat de P3. Aquí teniu algunes imatges de les primeres sensacions d’aquest nou curs.

DSCN0062Cal clicar a sobre la fotografia per veure el recull complet

Inici del nou curs 2016-2017

El curs escolar 2016-2017 comença amb noves il·lusions i amb forces renovades, després de les vacances, que hem aprofitat per recuperar l’impuls i omplir-nos d’energia.

Donem la benvinguda a tothom i en especial als infants i famílies que s’incorporen de nou a l’escola, així com a mestres i personal nou, sense oblidar els qui, d’una manera o altra, ens han deixat per fer nous camins, alumnes, famílies, mestres i personal del centre.

El primer dia de classe s’acosta i l’escola s’omple de vitalitat i alegria. Recordeu que comencem el dilluns 12 de setembre a les 9 del matí!

Esperem que sigui un bon curs per a tothom i que s’acompleixin totes les expectatives i tots els objectius pedagògics, educatius i personals proposats.

Endavant curs 2016-2017!!

nou curs-somriure

estiu-1024x740bonestiu-1

2n A. Projecte Marconi -Ràdio- Podcasts dels programes de ràdio.

No hi ha res millor per aprendre que posar-se en el lloc dels protagonistes, i aixó hem fet nosaltres aquests curs. Hem fet radio i  hem anat a la ràdio i tots junts us hem ensenyat el resultat. “Ràdio Marconi” ens ha dut per uns minuts a una emissora nova  en un espai nou i amb unes ganes noves de fer el que segurament ,en el seu moment, va somiar el nostre inventor.… Llegeix més»