Save

AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 12 al 14 de setembre)

Aquests primers dies els de P3 hem fet l’adaptació. Hem vingut una estona cada dia a l’escola per conèixer mestres i companys.

P4 i P5, ja hem descobert els nous ambients

Els de 1r hem estat coneixent les aules, els companys i les mestres.

Els de 3r el primer dia vam fer unes dinàmiques per conèixer-nos més entre nosaltres.

El primer dia tots els alumnes de l’escola hem fet diferents dinàmiques a l’aula.

Els grans de l’escola, els de 6è, hem anat a presentar-nos als nostres fillols de 2n i els hi hem muntat jocs al pati.

VENDA DE ROBA OFICIAL DE L’ESCOLA

Hola,

El proper divendres dia 7 de setembre podreu passar a comprar la roba oficial de l’escola. Ens trobareu al costat de secretaria de 09:30 a 13:30 hores al matí i de 16:30 a 19:30 a la tarda.

Let’s clean Up Europe!

Any rere any, milions de tones d’escombraries acaben als oceans, les platges, els boscos i altres espais de la natura. Les causes principals són la producció insostenible i els patrons de consum de les nostres societats, les escasses estratègies de gestió de residus i la manca de sensibilització de la població.

Per tal de reduir el nombre de residus abocats a la natura i donar visibilitat a la problemàtica, la EWWR (Setmana Europea de la Prevenció de Residus) coordina una jornada anual de neteja o clean-up day a tot Europa i els alumnes de 4t i 5è de l’escola hi van col·laborar (als nostres blocs hi trobareu un article amb l’explicació)

Vam fer l’activitat el passat 11 de maig i va ser una acció amb molt d’èxit pels alumnes, s’han implicat i el seu comportament sempre ha estat prudent i responsable. Creiem que accions com aquesta fan viure de més a prop el problema dels residus i les deixalles que s’escampen arreu i els consciencien per no fer-ho en el futur i evitar que altres ho facin.

El procés de selecció i comptatge el vam fer a la deixalleria de Llagostera. Ens van deixar utilitzar les seves instal·lacions i logística.

Ens acaba d’arribar el diploma de participació a l’escola!