Save

Informació descàrrega APP mòbil per la Jornada de Portes Obertes

Benvolgudes famílies,

Aquest any us presentem una novetat per a la Jornada de Portes Obertes de l’escola. Hem preparat diferents vídeos on els alumnes fan activitats a l’aula. Perquè els pugueu visualitzar el diumenge, cal que us descarregueu una aplicació al vostre telèfon mòbil.

A continuació trobareu un tutorial amb els passos a seguir per a la descàrrega i la utilització de l’aplicació.​

AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 11 al 15 de desembre)

A Educació Infantil han arribat els TIONS!

.                             P3                                                               P4                                                               P5

Els nens i nenes de 2n estem acabant el projecte de Qui és qui?
En aquest projecte hem treballat aspectes sobre nosaltres . Entre altres coses hem conegut coses del cos humà fent un mòbil on apareixen els noms dels ossos més importants, i també ens hem elaborat un vestit on surten els òrgans més importants del nostre cos.

El grup de MITJANS aquesta setmana hem anat a visitar l’exposició del CARRILET i hem fet una activitat amb en Marc.

Si voleu més informació sobre la història del CARRILET us deixem un enllaç web:

EL TREN DE SANT FELIU A GIRONA

Els GRANS seguim programant amb els robots.

Aquest diumenge podreu veure l’aula de robòtica i algunes activitats que fem.

AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 4 al 8 de desembre)

Tot i ser una setmana d’allò més curta hem viscut moltes experiències.

Aquests dies P5 estem preparant uns detallets de Nadal pels avis i àvies de la residència geriàtrica a qui visitarem aviat.

A 1r, dins del Pla de Treball d’aquests dies, estem elaborant la tasca que ens encomana el Calendari d’Advent i la postal de Nadal, amb les tauletes interactives!

Com molts companys i companyes de l’escola. els de 6è estem preparant la postal de Nadal.

.

També hem començat un calendari especial. El calendari de les emocions.

..

.

Us ha agradat el cartell de les Portes Obertes? L’hem preparat nosaltres! Per grups hem fet cartells i després n’hem escollit un.

Els i les mestres fem formacions internes durant el curs. Aquest cop ens hem trobat varies sessions per presentar un material nou a l’escola, unes targetes de càlcul mental, se sumes, restes, multiplicacions i divisions, autocorregible. És un material manipulatiu amb el que els alumnes utilitzen també els reglets.

DINAR DE NADAL !!!

Com cada any, el dia 22 de Desembre celebrem les Festes fent el Dinar de Nadal, i necessitem saber els alumnes
que utilitzaran el servei de menjador aquest dia.

Es prega que els alumnes que es vulguin quedar a dinar, omplin la BUTLLETA i la retornin abans del… Llegeix més»

Lliure disposició

Benvolgudes famílies,

Us recordem que el dijous 7 de desembre és un dels dies designats com a lliure disposició pel Consell Escolar del nostre centre i el dimecres 6 i el divendres 8 també són festius. Per tant, ens retrobem el dilluns 11 de desembre.

Cordialment,

La Direcció del Centre