PREINSCRIPCIÓ curs 2018-2019

(premeu a sobre per veure tota la informació)

El proper 12 de juny es publicarà la publicació de les llistes d’admesos.

.

Save

AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 14 a l’18 de maig)

Han vingut unes mares dels petits que formen part de la Colla Gegantera i hem ballat amb els capgrossos a ritme de les seves gralles.

Als nostres blocs us n’expliquem més.

També hem ajudat a preparar l’exposició de flors que hem muntat amb els mtjans i grans de l’escola.

Aprofitant que teníem a l’escola els CAPGROSSOS que hem apadrinat, molts alumnes de l’escola hem aprofitat per dibuixar-los.

Al bloc de 3r us expliquem com treballem amb el PLA DE TREBALL:

(premeu a sobre de la imatge per anar al nostre bloc)

Des de fa dies, els alumnes de 4t estem vivenciant i manipulant diferents figures geomètriques per descobrir si ocupen el mateix espai o no
Aquesta setmana també hem fet una sortida pel poble. Hem analitzat diverses zones del poble per saber si està malalt

Si voleu saber tot el que hem analitzat visiteu el nostre bloc.

Els de 5è hem rebut la visita de la Colla Castellera de les Gavarres i hem experimentat què se sent formant part de la pinya i del tronc d’un castell.

Bona Festa Major

L’escola Lacustària us desitgem

MOLT BONA FESTA MAJOR!!

Concentració Ampas i Afas Gironès

Benvolgudes famílies,

Des de l’AMPA de l’escola us tornem a convocar, juntament amb les ampes del Gironès.

*Defensem el nostre model d’autogestió dels menjadors per part de les AMPA’s* i exigir al Consell Comarcal i al Departament d’Ensenyament un posicionament clar sobre aquest tema.
Per poder seguir garantint la qualitat de l’alimentació dels nostres fills i filles i també d’oferir les màximes garanties pedagògiques del servei de monitoratge.
Convocada manifestació, el dilluns *21 de maig a les 17:30 h a la Plaça del Vi de Girona*.

Us hi esperem!

AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 7 a l’11 de maig)

Els nens i nenes de 2n ens han fet apadrinament lector i digital als nens i nenes de P3. Ens han explicat contes amb titelles i ens han ensenyat uns jocs molt divertits a la tablet. Ens ho hem passat genial!

Aquest dimecres i dijous molts nens i nenes de P5 hem passat la nostra primera nit fora de casa, hem anat de COLÒNIES! Hem conegut un prehistòric molt divertit que ens ha ensenyat moltes curiositats sobre l’època en que vivien els seus parents.

Els de 3r i P4 també hem fet l’apadrinament lector i digital aquesta setmana.

Ens han presentat uns robots molt divertits

Els mitjans, com la resta de companyes i companys de l’escola, estem preparant l’exposició de flors.

També ens han ajudat les famílies!

Aquesta setmana els de 4t hem començat el curset de natació.

Els representants i portaveu de l’escola al Ple Municipal Infantil (alumnes de 5è) hem exposat les nostres peticions.

Aquest dissabte un grup de mestres del claustre hem fet una formació en Mini mons.

Els Mini Mons (en anglès “small worlds”) són unes provocacions al joc que estan estretament lligades amb el joc simbòlic, però en lloc de ser els infants les persones protagonistes de les accions del joc, ho són els ninots o les figures a les quals fan cobrar vida.

Bateig de CAPGROSSOS

Benvolgudes i benvolguts,
Aprofitant la Festa Major del poble, la Colla gegantera de Llagostera vol celebrar el bateig de tres capgrossos.
Enguany, l’escola Lacustària ha estat invitada a participar activament en la commemoració de l’acte elegint un nom per als capgrossos que ens han acompanyat aquest darrers dies. Per aquest motiu, cada classe ha col·laborat fent propostes per a trobar aquell nom que pugui escaure millor als tres capgrossos candidats: l’Indi, la Pubilla i el Boletaire.

Després d’una jornada d’expressió democràtica mitjançant el vot, els nens i nenes han pogut escollir-ne els noms.

Seguidament a la tarda, amb la visita de la Gegantessa Eleina de Ridaura i el Gegant Zenó de Montagut, acompanyats d’una representació de grallers, ens han fet un espectacle de balls finalitzant amb una “cerca-escola”.

El bateig ha estat seguit molt atentament ja que ningú sabia quins noms haurien guanyat les votacions. Finalment, us podem anunciar que el capgròs Indi es diu ULLS DE FOC, la Pubilla és a partir d’ara la SENYORA QUIMETA i el Boletaire l’anomenarem TOMÀS.

Gràcies a tots i totes per aquest dia tan festiu!

(al vostre Drive trobareu més fotografies i vídeos d’aquest dia)