PREINSCRIPCIÓ curs 2024-2025

Benvolgudes famílies,

Us informem que el període per a la preinscripció per al curs 2024-2025, de l’alumnat de Segon cicle d’Educació Infantil i Primària, és del 6 al 20 de març.

Si necessiteu ajuda per fer el tràmit de la sol·licitud de preinscripció podeu demanar cita prèvia al 972830339.

Pots consultar individualment la teva sol·licitud  aquí.

Per cercar a les llistes el nom de l’infant: “Nom Cognom Cognom=NoCoCo”

Publicació de l’oferta inicial de places – 5 de març

Període per presentar reclamacions: del 17 al 22 d’abril

Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 10 de juny

🚩Atenció al fer la preinscripció

Escriviu la sol·licitud de preinscripció en minúscules.
En l’apartat del domicili, cal marcar “Zona educativa” si esteu empadronats a Llagostera per tenir els 30 punts.

L’idalu és el número d’indentificació de l’alumne al RALC. Si actualment va a una llar d’infants us el donaran allà i us serà més fàcil fer la preinscripció.

També podeu consultar el RALC/IDALU online amb l’idCAT o certificat digital. Si no va a cap llar d’infants ja es crearà automàticament al finalitzar la preinscripció.

La persona sol·licitant SEMPRE és l’alumne/a, malgrat us identifiqueu amb un certificat digital de la mare / pare / tutora legal.

• Es recomana registrar-se a l’idCAT mòbil per poder fer la preinscripció electrònica:

Per omplir la sol·licitud telemàtica us facilitem els codis de l’escola i de les llars d’infants:

Escola Lacustària: 17002031

Llar d’infants ‘El Niu’: 17005856

Llar d’infants ‘El Carrilet’: 17009576

Enllaç a la web de la PREINSCRIPCIÓ del Departament d’Educació

Píndoles multimèdia

Com has de fer la preinscripció escolar en línia

Com pots digitalitzar documents per als tràmits en línia

Ara toca emplenar la sol·licitud

Per qualsevol dubte o consulta contacteu amb l’escola al telèfon 972830339 o 634764725 whatsapp