PROJECTE ENTORN

Aquest projecte sorgeix de la necessitat d’acostar als infants del municipi als animals del seu entorn proper. Hem observat com moltes persones coneixen animals que viuen molt lluny i no han sentit a parlar mai dels animals del seu entorn més proper.
Quan som petits, els llibres, els documentals i les pel·lícules ens parlen de la vida i miracles de lleons, cocodrils, i d’altres animals de llocs remots. Però dels animals que tenim més propers, que viuen als nostres pobles, camps i boscos, en sabem ben poca cosa. Són animals espectaculars, propers però desconeguts. I qui no coneix, no estima. I qui no estima, no respecta. Estimar el patrimoni natural ens arrela a la terra on vivim.

Amb aquesta reflexió és on neix i donem el punt de partida al nostre projecte.
L’objectiu final és fer una exposició sobre aquests animals i la xarxa tròfica en un local social del municipi.

vídeo projecte entorn

PROJECTE ENTORN © 2023 by ESCOLA LACUSTÀRIA té llicència CC BY-NC-SA 4.0