Material escolar

VENDA DE MATERIAL ESCOLAR CURS 2023-2024

Benvolgudes famílies:

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos del sistema de distribució del material escolar per al curs 2023-2023.
1. El material escolar es distribuiran a la Llibreria Sureda de l’1 al 12 d’agost (Pl. Catalunya, 15; Telèfon 972 830 097).
2. Tal com s’ha fet en anys anteriors s’utilitzarà el sistema de PRECOMANDA, el qual permet estalviar diners a les famílies i agilitza el procés de distribució d’una manera significativa.
3. Amb la carta, us adjuntem dos formularis de precomanda, un per entregar a la llibreria i l’altre per a vosaltres. Val la pena comprovar si podeu aprofitar material escolar d’anys anteriors. Cal que marqueu a les dues llistes tot el que vulgueu comprar.
4. Cal lliurar la precomanda a la Llibreria Sureda com a màxim el 5 de juliol.
5. En el moment d’entregar la precomanda cal abonar 10 euros ( de 1r a 6è) els quals seran descomptats de l’import final del valor.
6. No es pot fer cap modificació sobre el que s’hagi demanat a la precomanda, que s’ha de recollir durant els dies establerts de recollida (de l’1 al 12 d’agost).
7. S’aplica un descompte d’un 10% en els llibres i en el material, als socis de l’AFA.
8. Declinem tota responsabilitat en el servei de venda de material, davant d’aquells que no hagin omplert l’imprès de precomanda, o no l’hagin lliurat en la data prevista.

ATENTAMENT,

AFA ESCOLA LACUSTÀRIA