Servei d’acollida

L’AFA de l’escola ofereix un servei d’acollida abans i després de l’horari lectiu, on els nens i nenes juguem, esmorzem o berenem mentre esperem l’inici de les classes o l’arribada de les famílies.

Servei d’acollida matinal

De 7.30h a 8h a la Guarderia Neptú (c/ Neptú, núm. 14 pral. 1a.).

De 8h a 9h del matí (a l’espai de ludoteca de l’escola).

INSCRIPCIONS: A la secretaria de l’AFA en horari de tardes us lliuraran el full d’inscripció que ha d’anar signat pels tutors legals.
Aquest servei es pot fer servir de forma puntual. En aquests casos podeu portar al nen a l’hora que vulgueu sempre i quan signeu el full d’autorització en el moment de deixar al nen/nena i feu efectiu el pa- gament pel servei d’acollida. Aquest preu és independent de l’hora en què entri.

Per utilitzar aquest servei d’acollida és important que ho noti queu amb prou antel·lació (1 setmana com a mínim) omplint el full d’inscripció.

PLANIFICACIÓ: Al matí cal que els pares i mares porteu directament els vostres lls a la monitora d’aquest servei. A les 8:55h-9h s’acompanyaran els nens a les seves respectives fileres del pati.

Servei d’acollida tarda

INSCRIPCIONS: A la secretaria de l’AF en horari de tardes us lliuraran el full d’inscripció que ha d’anar signat pels tutors legals. Aquest servei es pot fer servir de forma puntual.

QUE CAL DUR: Els nens/es de la tarda hauran de dur berenar.

PLANIFICACIÓ: Els monitors/es recolliran a les 16:15h als nens i nenes a les classes en el cas de P3-P5 i a les escales a la resta de cursos. Els nens/es a partir de 3r aniran directament a buscar al seu monitor i no podran sortir de l’escola sota cap concepte. En el cas que algun nen/a incompleixi aquesta norma es considerarà el fet de donar-lo de baixa de l’activitat.

Trobareu més informació a l’apartat d’Activitats Extraescolars.