Padrins i Fillols

Donades les característiques espaials de la nostra escola el coneixement de tot el nostre alumnat no sempre és cosa fàcil, per això a més de fer tantes activitats conjuntes com podem, des de fa uns quants cursos a la nostra escola estem promovent l’apadrinament escolar entre els més grans i els més petits de l’escola amb molt d’èxit i satisfacció per part de tothom.

La finalitat principal, és incentivar i promoure actituds d’ajuda, responsabilitat, respecte i convivència entre el nostre alumnat, al mateix temps, perquè no dir-ho, representa una ajuda al professorat en diferents moments de la vida escolar.

Amb aquesta iniciativa hem observat com en els més grans es desperten sentiments de tendresa vers els més menuts, que alguns potser mai havien descobert, i els petitons se senten més segurs ens certes situacions poc habituals.

Padrins i fillols es troben al llarg del curs compartint estones de joc i a les festes de l’escola.

padrins