Preinscripció curs 2018-2019

HORARI DE PREINSCRIPCIONS

de 9:15 a 14:00 i de 15:00 a 17:00

L’últim dia (24 d’abril) només fins a les 15:00

ATENCIÓ FAMÍLIES, ja s’han publicat les dates per a la preinscripció escolar del proper curs 2018-2019.

Des del proper 13 d’abril fins el 24 d’abril, podeu presentar la sol·licitud de preinscripció amb la documentació corresponent.

El formulari de sol·licitud s’ha de presentar, en tots els casos, acompanyat dels documents següents:

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
    De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar.

Les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més criteris de prioritat han de presentar la documentació que els acredita.

Per a més informació, consulteu la pàgina web del Consorci d’Educació i la del Departament d’Ensenyament.

Bon Nadal!

L’equip directiu de l’escola Josep Maria Jujol desitgem unes bones festes a totes les persones que formeu part de la nostra comunitat educativa: petits, mitjans, grans, joves, vells, amics, parents, coneguts, interessats,… A tots vosaltres, bon Nadal i Feliç any nou!

Concert dels alumnes de l’Escola Josep Maria Jujol
22 de desembre de 2017

Castanyada 2017

Ja tenim el vídeo de la festa de la castanyada! Panellets, castanyes balls i teatre per celebrar tots junts la festa de la tardor.

Agraïm a la Isabel, mare de la Joana de P3, la gravació i l’edició d’aquest vídeo.

Al matí, la Castanyera ens va venir a visitar per convidar-nos a la festa de la tardor.

Amb ella vam cantar i ballar mentre ens explicava les seves aventures a la muntanya!

Benvinguts a l’escola!

Tornem al “cole” amb molta il·lusió i amb ganes de retrobar-nos amb tots vosaltres.

Les classes començaran el proper dimarts 12 de setembre amb el seu horari habitual, de 9 a 12:30 i de 15 a 16:30h.

Els alumnes de P3 tindran horari adaptat la primera setmana escolar (del 12 al 15 de setembre). La segona reunió informativa de P3 serà el proper dijous 7 de setembre, a les 17h.

Donem també la benvinguda als nous alumnes que s’incorporen al Jujol per primera vegada. Ens posarem en contacte amb vosaltres abans de l’inici de les classes

Adjuntem, a mode de recordatori, els documents que us vam facilitar a final de curs: Butlletí informatiu, Calendari del curs 2017-2018 i Quotes (actualitzades el 13 de setembre).

Us esperem!

Estrenem nova Web!

Comencem l’any millorant el nostre espai de comunicació i de difusió.

Les icones de la part superior us dirigiran a les pàgines més utilitzades de la nostra web.
A l’apartat -Menú- trobareu els desplegables de cada tema.

Estarem encantats de rebre els vostres propostes de millora sobre la web del centre. Escriviu les vostres idees al correu electrònic de l’escola escolajujol@xtec.cat