Castanyada 2017

Ja tenim el vídeo de la festa de la castanyada! Panellets, castanyes balls i teatre per celebrar tots junts la festa de la tardor.

Agraïm a la Isabel, mare de la Joana de P3, la gravació i l’edició d’aquest vídeo.

Al matí, la Castanyera ens va venir a visitar per convidar-nos a la festa de la tardor.

Amb ella vam cantar i ballar mentre ens explicava les seves aventures a la muntanya!

Benvinguts a l’escola!

Tornem al “cole” amb molta il·lusió i amb ganes de retrobar-nos amb tots vosaltres.

Les classes començaran el proper dimarts 12 de setembre amb el seu horari habitual, de 9 a 12:30 i de 15 a 16:30h.

Els alumnes de P3 tindran horari adaptat la primera setmana escolar (del 12 al 15 de setembre). La segona reunió informativa de P3 serà el proper dijous 7 de setembre, a les 17h.

Donem també la benvinguda als nous alumnes que s’incorporen al Jujol per primera vegada. Ens posarem en contacte amb vosaltres abans de l’inici de les classes

Adjuntem, a mode de recordatori, els documents que us vam facilitar a final de curs: Butlletí informatiu, Calendari del curs 2017-2018 i Quotes (actualitzades el 13 de setembre).

Us esperem!

Estrenem nova Web!

Comencem l’any millorant el nostre espai de comunicació i de difusió.

Les icones de la part superior us dirigiran a les pàgines més utilitzades de la nostra web.
A l’apartat -Menú- trobareu els desplegables de cada tema.

Estarem encantats de rebre els vostres propostes de millora sobre la web del centre. Escriviu les vostres idees al correu electrònic de l’escola escolajujol@xtec.cat