Preinscripció

Benvolgudes famílies, el període per formalitzar les preinscripcions és del 6 al 20 de març. Feu clic a la imatge per a obtenir tota la informació. Gràcies!

Portes Obertes 2024

A causa del nombre d’inscripcions , aquestes estan tancades per aforament complet. En cas que no estigueu inscrits/es i vulgueu conèixer l’escola, poseu-vos en contacte per telèfon o per correu electrònic. Gràcies.

Bones vacances de Nadal!

Famílies i alumnat, el temps va que vola i ja estem acabant aquest trimestre. Hem après, hem treballat, hem fet bons i nous amics i hem compartit molts moments.

Des de l’escola us volem desitjar que passeu unes molt bones Festes de Nadal.

Si cliqueu aquesta imatge veure el nostre video de felicitació de Nadal!

Diada de Santa Cecília!

Aquest setmana hem celebrat una de les diades més musicals. La de Santa Cecília, patrona dels músics, el  22 de novembre.
Un magnífic concert que l’alumnat de sisè han interpretat i que han fet gaudir a tota l’escola.

Gràcies a tots i totes per fer-ho possible i en especial a Ze Luis, Piero, Jelena, Analía, Carlos, Antonio, David i Pau. Famílies de l’escola que estimen la música i que han acompanyat musicalment al nostre alumnat i equip de mestres.

Aquí una breu mostra del concert

I aquí teniu la versió completa

VISCA LA MÚSICA!

Castanyada 2023

Dimarts 31 celebrem a l’escola la festa de la Castanyada oberta a les famílies, a la tarda i al matí activitats de tardor per celebrar aquesta data tan especial.

CLICA A L’ESCOLA CASTANYERA

CARNAVAL AL JUJOL! 2023

El Carnaval d’aquest any ha estat fantàstic!!!

El Consell del Bull ens ha guiat amb les consignes de complements: d’un sol color, cinema, elegants pijama i disfressa total de cinema

Hem passat una bona setmana plena de vivències i somriures compartits!

Aquí el resultat!