PORTES OBERTES 2018 i Preinscripció curs 2018-2019

ATENCIÓ FAMÍLIES, s’acosta el període de preinscripció per al proper curs.

Us convidem a visitar la nostra escola els dies 26 i 28 de febrer a les 15:15. Deixeu-nos les vostres dades al següent formulari.

A més, cada districte organitza unes sessions informatives sobre la preinscripció d’Educació Infantil i Primària.

Aquestes són les dates:

20 de febrer – Espai Jove La Fontana, a les 17:30 (Gran de Gràcia 190-192)

22 de febrer – Biblioteca Jaume Fuster, a les 17:30 (Plaça Lesseps 20-22)

Si necessiteu més informació sobre el procés de preinscripció, visiteu la pàgina web del Consorci d’Educació.

Bon Nadal!

L’equip directiu de l’escola Josep Maria Jujol desitgem unes bones festes a totes les persones que formeu part de la nostra comunitat educativa: petits, mitjans, grans, joves, vells, amics, parents, coneguts, interessats,… A tots vosaltres, bon Nadal i Feliç any nou!

Concert dels alumnes de l’Escola Josep Maria Jujol
22 de desembre de 2017

Castanyada 2017

Ja tenim el vídeo de la festa de la castanyada! Panellets, castanyes balls i teatre per celebrar tots junts la festa de la tardor.

Agraïm a la Isabel, mare de la Joana de P3, la gravació i l’edició d’aquest vídeo.

Al matí, la Castanyera ens va venir a visitar per convidar-nos a la festa de la tardor.

Amb ella vam cantar i ballar mentre ens explicava les seves aventures a la muntanya!

Benvinguts a l’escola!

Tornem al “cole” amb molta il·lusió i amb ganes de retrobar-nos amb tots vosaltres.

Les classes començaran el proper dimarts 12 de setembre amb el seu horari habitual, de 9 a 12:30 i de 15 a 16:30h.

Els alumnes de P3 tindran horari adaptat la primera setmana escolar (del 12 al 15 de setembre). La segona reunió informativa de P3 serà el proper dijous 7 de setembre, a les 17h.

Donem també la benvinguda als nous alumnes que s’incorporen al Jujol per primera vegada. Ens posarem en contacte amb vosaltres abans de l’inici de les classes

Adjuntem, a mode de recordatori, els documents que us vam facilitar a final de curs: Butlletí informatiu, Calendari del curs 2017-2018 i Quotes (actualitzades el 13 de setembre).

Us esperem!

Estrenem nova Web!

Comencem l’any millorant el nostre espai de comunicació i de difusió.

Les icones de la part superior us dirigiran a les pàgines més utilitzades de la nostra web.
A l’apartat -Menú- trobareu els desplegables de cada tema.

Estarem encantats de rebre els vostres propostes de millora sobre la web del centre. Escriviu les vostres idees al correu electrònic de l’escola escolajujol@xtec.cat