Arriba Carnaval

indexFebrer 2017- Arriba el Carnaval amb ganes de retre homenatge als carrers i paratges emblemàtics del nostre barri . Enguany Montbau pren protagonisme en totes les bogeries que aquest personatge ens farà fer. De ben segur que els carrers que donen nom a les nostres classes aquest curs seran presents en les disfresses que apareixeran i ens sorprendran el divendres de Carnaval.

Al llarg de  la setmana , a través de la cartellera especial i de la nostra web us informarem de les ordres que el Rei dels Poca – Soltes ens anirà avançant abans de fer la seva aparició el proper divendres .

ATENCIÓ!  AQUESTES SÓN LES ORDRES DE LA SETMANA:

DIMARTS                                                                                                 DIMECRES

dimarts              img_4055

DIJOUS

dijous

Jornades Portes Obertes curs 2017 -18

Els propers dies 21 de febrer i 2 de març a les 15:00 h obrirem les portes de l’escola a totes aquelles famílies interessades en conèixer qui som i com treballem.

Us demanen que si teniu interès en assistir-hi , ho comuniqueu amb anterioritat,  trucant per telèfon a secretaria. Ens ajudareu a organitzar-nos millor la visita

Festes de Sta Eulàlia

sta-eullaliaUs deixem un recull d’imatges del que va donar de si la nostra participació a la cercavila de Sta Eulàlia i el passeig d’en Jeroni i l’Harmonia pels carrers de Barcelona en companyia d’una gran quantitat de nens i nenes de l’escola i al so de la música de la colla de timbalers.

Llegeix més»

Jornada de manteniment

Benvolgudes famílies
Com ja sabeu, des de l’AMPA, en col·laboració amb l’Escola Baloo, s’està organitzant una jornada de manteniment per solucionar petits desperfectes i millorar així l’aspecte de les instal·lacions. Per això, necessitem una vegada més la vostra col·laboració. Hem de formar equips de treball i… Llegeix més»

Jornada de portes obertes de piscina

Aquest semestre, les grades de la piscina restaran obertes per tots els pares i familiars que vulguin presenciar una sessió de natació i a la vegada comprovar l’evolució dels esportistes, els dies:
P3: DIMARTS 31 DE GENER, de 2/4 de 6 a 2/4 de 7 de… Llegeix més»

Ba-Ba-Loo 69

Us presentem l’últim número de la revista Ba- Ba – Loo .Us aconsellem que us la poseu com a lectura obligada d’aquestes vacances. Conté informació pedagògica del vostre interès i la programació prevista de les activitats del proper trimestre.

portada-001

Emissió del Baloo FM

Coincidint amb els últims dies del trimestre, avui ens hem reunit totes les classes de Primària per escoltar l’emissió del nostre programa de radio BALOO FM.

Com a novetat, aquest curs, són els alumnes de cinquè els encarregats d’elaborar el programa com activitat a la classe de llengua

Cliqueu damunt la imatge per escoltar el seu contingut

radio