Comunicat casal estiu 2017

Benvolgudes famílies,
Ens posem en contacte amb vosaltres arran de la inquietud manifestada per part d’algunes famílies durant aquest mes d’abril pel desenvolupament del casal d’estiu durant el proper estiu 2017 a les instal·lacions de l’Escola Els Pins per la calor.
Des de l’AMPA-Baloo volem aclarir que… Llegeix més»

CONCERT DE PRIMAVERA

27 D’ABRIL  A LES 16.00H.

Lloc: Sala Ictineu – Institut Narcís Monturiol

Entrada a partir de les 15:45h per la porta situada al c/ Poesia . Us esperem !

web

23 Abril Sant Jordi

Ja us ho dèiem , ja!

Des de fa dos dies, tenim el drac de Sant Jordi amagat entre nosaltres!

S’ha instal·lat al mig del vestíbul, molt espantat i esporuguit pel gran rebombori que ha ocasionat  a tot arreu per haver-se volgut cruspir a una princesa!

Amb nosaltres , rés ha de témer. Li donarem acolliment i tranquil.litat.

Si el veieu, no féu soroll, que descansa!

drac poruc

Ba-Ba-Loo 70

Amb molt de gust i satisfacció per la gran feinada feta, us presentem l’últim número de la nostra revista.

No tardeu en llegir-la, us hi quedareu enganxats!!!

Cliqueu  damunt la imatge i us la podreu descarregar.

Ba-ba-loo

Acabem el trimestre

De ple amb les últimes activitats pròpies d’aquest segon trimestre ( fer la mona, anar a buscar els ous de Pasqua…. …) aprofitem l’avinentesa per acomiadar-nos de tota la comunitat educativa i alhora desitjar-vos uns merescuts dies de descans.

Reprendrem les classes el proper dimarts dia 18 d’abril.

Grup de criança

Des de l’Escola de Pares de l’AMPA estem organitzant un grup de criança en el que pares i mares compartim les nostres inquietuds, angoixes, alegries i vivències respecte a la criança dels nostres infants, a més a més d’aprendre a disposar de temps per nosaltres… Llegeix més»