PREINSCRIPCIÓ CURS 2017 – 2018

HORARI DE LLIURAMENT DE SOL.LICITUDS

MATÍ DE 9:00h  a 12:30h

TARDA DE 16:00h a 16:30h

Per a més informació cliqueu sobre la imatge

preinscripcio

També us podeu descarregar l’imprès de sol.licitud de preinscripció clicant aquí.

Setmana de la geometria

Durant la setmana del 13 al 17 de març, l’escola participa en l’activitat 03’1416 Geometria que es portarà a terme conjuntament amb tots els centres educatius del districte d’Horta -Guinardó amb activitats entre els diferents centres educatius.
Aquesta iniciativa  pretén potenciar el treball de geometria… Llegeix més»

Grup de criança

Des de l’Escola de Pares de l’AMPA estem organitzant un grup de criança en el que pares i mares compartim les nostres inquietuds, angoixes, alegries i vivències respecte a la criança dels nostres infants, a més a més d’aprendre a disposar de temps per nosaltres… Llegeix més»

Sortida en família

Benvolgudes famílies

Dissabte passat 11 de març es va dur a terme, un any més, la tradicional pujada a l’ermita de Sant Medir. Va ser una bona oportunitat per compartir amb els nostres fills i filles, i amb altres famílies de l’escola, una activitat lúdica molt agradable. A més a més el temps ens va acompanyar! Us deixem unes fotos per si voleu fer-li un cop d’ull.

Moltes gràcies per participar!

Missatge de Sa Majestat Carnestoltes des de l’Hospital

Estimats Baloonians : encara sóc a l’hospital . M’han dit els doctors que encara tinc per uns quants dies…L’accident de bicicleta a la vostra escola m’ha provocat diverses fractures .

Quan surti de l’hospital tinc pensat marxar de viatge per recuperar-me i crec que no ens tornarem a veure fins l’any que ve.
Així que el proper curs m’haureu de tornar a jutjar.

Espero que els que pensàveu que era culpable hagueu canviat d’idea …

M’ho vaig passar molt bé a la vostra escola !!

EL CARNESTOLTES

Arriba Carnaval

indexFebrer 2017- Arriba el Carnaval amb ganes de retre homenatge als carrers i paratges emblemàtics del nostre barri . Enguany Montbau pren protagonisme en totes les bogeries que aquest personatge ens farà fer. De ben segur que els carrers que donen nom a les nostres classes aquest curs seran presents en les disfresses que apareixeran i ens sorprendran el divendres de Carnaval.

Al llarg de  la setmana , a través de la cartellera especial i de la nostra web us informarem de les ordres que el Rei dels Poca – Soltes ens anirà avançant abans de fer la seva aparició el proper divendres . Llegeix més»

Portes Obertes 2017/2018

Ja estan en marxa les jornades de portes obertes per oferir informació a les famílies que necessiten triar escola pels seus fills per al proper curs.

La primera jornada es va realitzar el passat dimarts . Quatre alumnes voluntaris de sisè van oferir  informació diversa de l’escola i van fer de guies durant la visita.

Demà dijous dia 2 de març farem la segona jornada.