Campanya ” A la nostra escola mengem + fruita”

Un any més, l’escola està adherida al Pla de Consum de Fruita a les escoles que financia la Unió Europea i el Departament d’Agricultura de la Generalitat de Catalunya. Està previst que durant el curs 2016/2017 hi hagi 7 lliuraments de fruites i hortalisses. Aquest lliuraments s’inicien aquesta última setmana de mes de novembre amb una periodicitat mensual.

Les quatre peces de fruita que vagin arribant les donarem als infants  immediatament en els dies següents a la seva recepció, per berenar abans de la sortida de l’escola.

plafruit1

Espai sorpresa

Ja tornem a ser-hi !!!! Amb l’arribada de la finalització del trimestre, torna una de les cites habituals: la preparació del nostre Espai Sorpresa. Aquell regal tant especial ple de màgia i il.lusió que un grup voluntari de pares, mares i mestres ofereixen a la… Llegeix més»

Digues la teva!

Benvolgudes famílies,

Des de l’AMPA arriba una proposta en la que es demana la implicació i participació en un tema que ens afecta a tots: el lamentable estat de tot l’entorn de la nostra escola:

concurs_arquitectes

Ja ho sabeu. Com t’agradaria que fos l’exterior de la Baloo?. Féu que aquest tema sigui centre d’interès en les vostres converses diàries. Animeu-vos a participar i a dir la vostra conjuntament amb els vostres fills i filles.

Posa’t la gorra

De nou i un any més col.laborem en la difusió de la campanya Posa’t la gorra.

Dia de venda : divendres 25 de novembre

Lloc: Porxo d’entrada Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar

D’acord a la RESOLUCIÓ ENS/21720/2016, de 13 de setembre, es convoquen eleccions per a la renovació dels membres del consell escolar de l’Escola Baloo, d’acord amb el següent calendari:

• 09 de novembre. Convocatòria eleccions i publicació del cens
  • Fins el 30 de novembre Presentació candidatures
  • 02 de desembre. Jornada electoral, sector representants de famílies

Tot el procés electoral, fins a la constitució del nou Consell, s’ha de desenvolupar entre el 7 de novembre i el 22 de desembre. Cada mare, pare o tutors d’alumnes té dret a vot i a ser candidat elegible. És necessari constar en el cens que hi ha exposat al tauler d’anuncis i fer arribar , si és el cas, possibles reclamacions , a fi de constar en el cens definitiu.

index

Temps de tardor

Aquí teniu un recull d’imatges amb les activitats diverses de les classes

“Fas 6 anys, tria un llibre”.

La Generalitat de la mà del Gremi de Llibreters i del Gremi d’Editors, engega la campanya de foment de la lectura “Fas 6 anys, tria un llibre” dirigida als infants nascuts l’any 2010. Aquesta campanya vol estimular els hàbits de lectura dels infants de 6anys .Té com a objectius que els infants descobreixin les llibreries amb un adult i que se sentin motivats per començar a crear la seva pròpia biblioteca i que aprenguin a donar valor als llibres.

index

Si voleu més informació podeu clicar sobre la imatge

Així que les famílies amb infants de 6 anys properament rebran a casa una targeta que els convidarà a anar a la llibreria més propera. Allà podran bescanviar la targeta pel llibre infantil que més el agradi i per un import màxim fixat