Arriba Carnaval

indexFebrer 2017- Arriba el Carnaval amb ganes de retre homenatge als carrers i paratges emblemàtics del nostre barri . Enguany Montbau pren protagonisme en totes les bogeries que aquest personatge ens farà fer. De ben segur que els carrers que donen nom a les nostres classes aquest curs seran presents en les disfresses que apareixeran i ens sorprendran el divendres de Carnaval.

Al llarg de  la setmana , a través de la cartellera especial i de la nostra web us informarem de les ordres que el Rei dels Poca – Soltes ens anirà avançant abans de fer la seva aparició el proper divendres .

ATENCIÓ!  AQUESTES SÓN LES ORDRES DE LA SETMANA:

DIMARTS                                                                                                 DIMECRES

dimarts              img_4055

DIJOUS

dijous

I demà divendres, per acabar la setmana…. Arribada de SM  en Carnestoltes a l’escola i gran festa durant tot el dia en el seu honor:  Benvinguda, pregó, rua pels carrers del barri, gresca, diversió……i a la tarda: Judici i fi de festa.

TOTHOM BEN GUARNIT I VESTIT PER L’OCASIÓ

Festes de Sta Eulàlia

sta-eullaliaUs deixem un recull d’imatges del que va donar de si la nostra participació a la cercavila de Sta Eulàlia i el passeig d’en Jeroni i l’Harmonia pels carrers de Barcelona en companyia d’una gran quantitat de nens i nenes de l’escola i al so de la música de la colla de timbalers.

Llegeix més»

Jornada de portes obertes de piscina

Aquest semestre, les grades de la piscina restaran obertes per tots els pares i familiars que vulguin presenciar una sessió de natació i a la vegada comprovar l’evolució dels esportistes, els dies:
P3: DIMARTS 31 DE GENER, de 2/4 de 6 a 2/4 de 7 de… Llegeix més»

Jornades Portes Obertes curs 2017 -18

Els propers dies 21 de febrer i 2 de març a les 15:00 h obrirem les portes de l’escola a totes aquelles famílies interessades en conèixer qui som i com treballem.

Us demanen que si teniu interès en assistir-hi , ho comuniqueu amb anterioritat,  trucant per telèfon a secretaria. Ens ajudareu a organitzar-nos millor la visita

Ba-Ba-Loo 69

Us presentem l’últim número de la revista Ba- Ba – Loo .Us aconsellem que us la poseu com a lectura obligada d’aquestes vacances. Conté informació pedagògica del vostre interès i la programació prevista de les activitats del proper trimestre.

portada-001