Comença l’escola

Avui hem començat l’escola.

Moments de retrobades i presentacions. Dia carregat d’emocions ben diverses: il·lusió, nerviosisme, alegria, curiositat, inquietud, intriga….

El curs 16-17 arrenca  i emprenem tots plegats una fantàstica aventura que ens permetrà compartir el repte d’aprendre i créixer junts.

Bon curs 2016-17 per a tothom.

Preparant el curs

Aquests primers dies de feina , a les aules i al passadís de parvulari es concentra una gran activitat.

image

Les mestres del cicle, conjuntament amb un grup de famílies col·laboradores, fan possible que quan s’inici el curs, les classes i la zona comuna presenti un nou aspecte.

Reprenem l’activitat

setembre

Avui ens hem incorporat de nou a la feina i ens preparem per iniciar un nou curs escolar. Si necessiteu posar-vos en contacte amb nosaltres , us atendrem en horari de 9 a 15 h.

Activitats extraescolars curs 16-17

Ja tenim a punt la nova proposta d’activitats extraescolars per a l’any vinent. Tots els alumnes ja disposen des de la setmana passada de la informació per a què, infants i famílies, pugueu  fer la tria.

Les inscripcions es realitzaran durant la setmana del 13 al 17 de juny, al despatx de secretaria, en horari de matins (de 9 a 9h30 ) i de tardes ( de 15h30 a 16h30 )

Si voleu més informació podeu clicar en els següents enllaços:

QUADRE ACTIVITATS                                  REGLAMENT ACTIVITATS