Les AFAS diem NO!

Benvolgudes famílies,

Us volem informar que el Departament d’Educació de la Generalitat va anunciar que enviarà un xec de 100 euros per comprar material escolar per al curs que ve, que es podrà gastar als comerços que s’adhereixin a la iniciativa. Rebran el xec les famílies amb infants escolaritzats a l’etapa de primària de l’escola pública i concertada.

Davant la política del Departament en què es va anunciar que la mesura és per pal·liar l’efecte que té l’alta inflació sobre les famílies, amb el suport de l’aFFac moltes de les AFA del territori ens hem unit per signar un manifest en contra de la iniciativa tal i com s’ha dissenyat.

Les AFA signants del manifest considerem que la mesura és electoralista i que els diners destinats a aquesta partida (50 milions d’euros en total), haurien de ser invertits directament en l’educació pública per poder reduir o eliminar la quota de material que en alguns casos sostenen els pressupostos dels centres públics. D’aquesta manera se’n beneficiarien el conjunt de les famílies que tenen fills escolaritzats i s’evitaria el copagament que existeix actualment.

Si voleu o ho creieu convenient, podeu fer difusió del text que adjuntem.

COMUNICAT-DE-LES-AFA-SOBRE-LA-MESURA-D.pdf

Atentament,