50è aniversari Escola Baloo

3 de juliol de 2018

Divendres al vespre, l ‘escola es va omplir d’una gran quantitat de persones que van voler concentrar-se en motiu de la festa de cloenda dels actes de celebració del nostre aniversari i compartir una bona vetllada de retrobaments, nostàlgia i diversió  entre companys, mestres i famílies.

Aquí teniu un recull de les instantànies recollides durant tota la vesprada.

29/06/2018. Festa 50è aniversari

18 de juny de 2018

Per culminar els actes de celebració del 50è aniversari, no pots faltar a la festa del 29 de juny!

Us esperem!

24 d’abril de 2018

El passat dia 24 d’abril va celebrar-se l’acte central de la celebració del nostre 50è Aniversari amb una nombrosa assistència de persones vinculades a l’escola al llarg d’aquests cinc dècades d’existència de la Baloo.

23 d’abril de 2018
Inauguració del nostre Himne.
Com a cloenda de la celebració de Sant Jordi a l’escola, els alumnes de 4t han interpretat per primera vegada el que serà l’himne de la nostra escola. Aquí el podeu escoltar.

8 de gener de 2018
Aquí trobareu les sis gravacions que retren homenatge a l’Escola en motiu del seu 50è Aniversari.

20 de desembre 2017

13 novembre 2017

Avui uns tècnics d’una empresa de treballs verticals han instal·lat la lona a la façana frontal de l´Escola. Mireu que bé que es veu

27 octubre 2017
Xerrada: Compartir o Competir per Joan Subirats
l’Escola de Pares i Mares de l’AMPA-Baloo organitza la xerrada “Competir o compartir?”, a càrrec de Joan Subirats, com a tret de sortida dels actes de celebració dels 50 anys de la nostra escola.

Joan Subirats és Catedràtic de Ciència Política de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha publicat llibres i artícles sobre governança, gestió pública i anàlisi de polítiques públiques, així com en problemes d’innovació democràtica. Col·labora habitualment en diferents mitjans de comunicación com El Pais, El Periódico, Nació Digital o Catalunya Radio.

Setembre 2017