Activitats migdia

22/03/2019 – França

us adjuntem les fotos del dia del dinar temàtic d’aquest mes.

Per preparar l’exquisit menú de divendres vam comptar amb l’ajut de l’Oriol i la Mercè que van venir a donar un cop de mà a la Montse i en Marc per preparar les creps i les brotxetes de fruita.

Després de dinar vam acabar l’estona amb jocs i dances del país.

Equip del Servei de migdia.

imatges dinar França

19/03/2019 – Menú temàtic

Benvolgudes famílies,

Us informem que aquest cop el país més votat ha estat França.

Així doncs, durant aquesta setmana dedicarem l’estona del Menjador a realitzar diferents jocs i activitats relacionats amb el país.

El divendres dia 22 gaudírem d´un dinar francès boníssimmmmmmm!!!!!!!

5/03/2019 – Carnestoltes

Us adjuntem un enllaç amb fotos de la preparació de la decoració del menjador per carnestoltes!!!!!!! Ha quedat molt maco!!!!!!!!

19 /02 /2019  – Mèxic

Us informem que aquest cop el país més votat ha estat Mèxic!!!!!!!!!

Així doncs, el dia 22 d’aquest mes dedicarem l’estona del Menjador a la cuina Mexicana, amb el menú corresponent i alguna ambientació apropiada.

Gaudirem d’una setmana molt divertida amb diferents activitats, jocs, balls, etc… !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

L’equip de Menjador

05 /02 /2019  – Setmana temàtica

Coincidint amb  el dinar temàtic del país escollit pels infants (Itàlia) hem realitzat diferents jocs i activitats.  Des de la comissió de jocs  i esports vam tirar endavant un joc anomenat la Morra, ’també vam ballar un ball típic italià anomenat Tarantela, la comissió de convivència i tallers també vam realitzantun mapa per situar on és el país

Ha estat una setmana molt divertida i hem après un munt de coses!!!!!!!!

Amb totes aquestes activitats  conclou la setmana Italiana, i amb moltes ganes de saber quin serà el proper país!!!!!!!

Activitats setmana temàtica

30 /01 /2019 – Dia Mundial de la Pau

Benvolgudes famílies,

com sabeu, el Dia Escolar de la No Violència i la Pau (DENIP) és el 30 de gener des de 1964.
Es commemora la mort del Mahatma Gandhi i contribueix a promoure la cultura de la pau, no violència, el compromís i la resolució pacífica dels conflictes entre els infants i els joves.
La comissió de menjador del Servei migdia aquell dia va promoure una activitat relacionada amb el tema.
Us fem aribar la transcripció feta pels alumnes de les activitats que es van portar a terme.

Tere S i Raquel , monitores de la comissió de convivència del Servei de migdia.

El dia 30 de gener es celebra el dia de la no violència i la pau. Aquí, a l’escola, també ho vam celebrar durant l’estona de Menjador.

“Els nens i nenes de 3r ens vam assabentar per la Gemma, a la classe i vàrem fer grulles de paper.
Els de la Comissió de Convivència de Menjador vam fer un mural de la pau. Els que van voler, van pintar les seves mans.
A l’hora de dinar vam llegir 10 Drets d’ Infants. Els hauríem de tenir tots els nens del mon.

Comissió de Convivència de Menjador: Aina, Lucía, Adriana i Leire, 3r

Aina i Candela, 5è

Guillem, 4t i Bru, 6è

18/ 01/2019  – Menú temàtic

Benvolgudes famílies,

Us informem que en la reunió de nens i nenes delegats del dia 11 de desembre es va aprovar la seva proposta de descobrir, a l’hora de dinar i un cop al mes, la gastronomia i alguna tradició de diferents països del món.

El dia 20 de desembre, a l’estona de Menjador, els nens i nenes van votar entre els 11 països que els delegats havien proposat.

El més votat va ser Itàlia.

Així doncs, el dia 25 d’aquest mes dedicarem l’estona del Menjador a la cuina italiana, amb el menú corresponent i alguna ambientació apropiada.

Si tot va bé, d’aquí a final de curs, farem el mateix amb 5 països més.

L’equip de Menjador

08/01/2019 – Canvi de menú

Per motius aliens a la cuina, avui hem realitzat un canvi en el menú. Avui menjarem arròs a la cassola i demà macarrons.

Cordialment

Neus coordinadora de menjador)