ESCOLA BALOO

PORTES OBERTES 2024

Benvolgudes famílies,

Ja s’han publicat les dates claus a tenir en compte per al periode de preinscipció per al curs 2024-25. Podeu consultar tota la informació en el següent enllaç: Preinscipció 24-25

Un any més ens plau convidar-vos a les Portes Obertes de la nostra escola. Hem organitzat dues jornades presencials on farem una explicació del nostre projecte educatiu i, a continuació, tindrà lloc una visita per l’escola acompanyats de docents i alumnat.

Per tal d’organitzar les visites us demanem que ens indiqueu quin dia vindreu a través del següent formulari d’inscripció.

Us hi esperem!

Les AFAS diem NO!

Benvolgudes famílies,
Us volem informar que el Departament d’Educació de la Generalitat va anunciar que enviarà un xec de 100 euros per comprar material escolar per al curs que ve, que es podrà gastar als comerços que s’adhereixin a la iniciativa. Rebran el xec les famílies… Llegeix més»

Caminada Nocturna per Collserola 2022

Benvolgudes famílies,
El proper divendres  17 de juny es durà a terme, la tradicional Caminada Nocturna per Collserola.
El punt de trobada estarà situat davant de la porta de l’escola a les 20 h.
És necessari portar llanterna o frontals, així com anar ben calçats i amb el… Llegeix més»