Fruita a les escoles

Benvolgudes famílies,

Continuem la campanya “Fruita a les escoles”. Repartirem diferents peces de fruita entre l’alumnat de Primària. Es donarà una peça de fruita els dies següents:

Dimarts 12 de juny Dimecres 13 de juny Dijous 14 de juny
Cireres Préssec vermell Préssec pla

La fruita estarà rentada, però no pelada. No caldrà que portin fruita de casa aquest dies, però sí el tovalló i una carmanyola.

La Direcció

Alta aplicació Dinantia

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu hem començat a fer servir l’aplicació Dinantia. Si encara us heu de donar d’alta o sou nova incorporació a l’escola cal que passeu per Secretaria per omplir el formulari corresponent.

Si ja heu donat les vostres dades i no esteu rebent informació, cal que passeu també per Secretaria.

L’horari d’atenció de Secretaria és de 9h a 13h.

Donar-se d’alta Dinantia

Dóna la Nota amb persones iguals

A l‘Escola Sta Creu de Calafell hem celebrat el Dia de la Dona unint-nos a la campanya Dóna la Nota, promoguda pel Camp d’Aprenentatge Pau Casals.

Hem sortit al pati de l’escola a celebrar aquest acte unes 500 persones,entre alumnes i mestres. Allà hem escoltat el conte La Petita Ciutat de la Igualtat, llegit per unes alumnes de sisè i després hem cantat la cançó Persones Iguals. Amb aquesta cançó reivindiquem la igualtat de gènere, com han fet a les més de 130 escoles que han participat a la campanya.

També hem pogut llegir una pancarta que han preparat els alumnes de l’escola explicant perquè es celebra el Dia de la Dona el 8 de març.

#donalanota #personesiguals

Carnaval 2018

Benvolgudes famílies,
Ens adrecem a vosaltres per a informar-vos que els/les alumnes de l’escola faran una petita sortida de la rua de Carnaval el divendres, 9 de febrer, a la tarda i en aquest horari:

Educació Infantil, C. Inicial, C. Mitjà i C. Superior
Hora Sortida: 15:20h

L’itinerari: Sortiran… Llegeix més»

Nota informativa sobre l’activitat escolar per als dies 21 i 22 de desembre

El dijous 21 de desembre és un dia inhàbil a efectes escolars, d’acord amb la normativa vigent relativa a la jornada electoral. Per tant, tots els centres educatius romandran tancats a efectes lectius i de qualsevol activitat extraescolar ordinària.

El divendres 22 de desembre, últim dia del trimestre, és un dia lectiu, d’acord amb el calendari escolar establert per al curs 2017-2018.

Nota informativa

Circular Fi de curs

Benvolgudes famílies,
Per compartir l’evolució del procés d’aprenentatge del vostre fill o filla, els mestres realitzen:
· Reunions col·lectives a l’inici de cada curs.
· Entrevistes individuals, una com a mínim, al llarg de cada curs.
· Informes escrits a final de cada trimestre.
Us volem informar que aquests són… Llegeix més»

Activitats fi de curs 2016-2017

Benvolgudes famílies, us comuniquem les següents activitats que tenim programades per fi de curs:

FESTA DE L’AIGUA

Retorn de llibres REUTILITZACIÓ

(De 3r a 6è)

16 de juny
Festa Comiat de 6è (Escola)

Al matí amb famílies convidades de 6è de Primària

19 de juny
Concert d’Instruments UI UI (3r i 4t)

Amb famílies convidades de 3r i 4t de Primària

20 de juny
Finalització de les classes i

entrega d’Informes

21 de juny
Entrega de notes de fi de curs de 9h a 11h

Atenció famílies de 9h a 11h

29 i 30 de juny

Trobada de Corals a Tarragona 5è Primària

Benvolgudes famílies de 5è,
Ja teniu penjats els vídeos de les cançons que van participar els nostres cantaires a la XV Trobada de Corals d’Infantil i Primària. Hem de felicitar-los per la bona feina que van fer. De part de l’escola i de l’equip de mestres, moltes felicitats!!!Llegeix més»

IMPORTANT RUA DE CARNAVAL!

Us comuniquem, que per raons meteorològiques, ens veiem obligats a modificar el dia de la Sortida de la Rua de Carnaval 2017 pel proper dimarts 28 de febrer de 15:20h a 16:30h.
Perdoneu les molèsties que els canvis us pugui ocasionar.
La Direcció

Xerrada Coaching Educatiu per a pares

Dia: 27/01/2017
Hora: 15:15 hores
Duració: 1 hora.
Lloc: Sala de Professors.
Xerrada organitzada per l’Escola Santa Creu de  Calafell i l’AMPA, que tractarà dels beneficis que ens por aportar el coaching en l’educació dels nostres fills.
El Coaching Educatiu és una eina per a la millora del rendiment de… Llegeix més»

Cantada de Nadales

Benvolgudes famílies,
Com ja és tradicional a la nostra escola per aquestes dates, els/les alumnes d’Educació Infantil i els/les del C. Inicial i C. Mitjà de Primària faran el proper dilluns dia 19 i dimarts dia 20 de desembre, la Cantada de Nadales.
Per aquest motiu, us… Llegeix més»