Jornades Culturals 2022 “L’Espurna de Calafell”

La setmana passada va ser una setmana plena d’emocions i vivències. Vam tenir la sort de tenir a la Carme Palau que ens va contar el conte-llegenda de l’Espurna de Calafell, ens va ensenyar a fer el ball i ens va contar un munt d’anècdotes de l’Espurna. La Maria, ex-alumne de l’escola i membre de l’Associació ens va explicar com funciona el Bestiari a Catalunya i totes les figures que hi ha. Van venir els Timbalers que acompanyen a l’Espurna i ens van ensenyar a tocar els instruments.

A més a més, tots els alumnes vam fer activitats internes a l’escola relacionades amb Sant Jordi i les Jornades Culturals, activitats com punts de llibre, manualitats, activitat “l’Escola és fantasia”, visita a la Biblioteca, Escape Room, cal·ligrames,…

L’AFA va posar la seva tradicional paradeta de llibres i vam poder passar totes les classes de l’escola a veure-la. Donem les gràcies també a l’AFA per l’ajuda que vam rebre en la decoració de l’escola, en la col·laboració en els premis dels diferents concursos i com no, en la paradeta de llibres tan maca que ens van muntar.

El divendres per la tarda, vam tenir l’explosió final plena d’emocions i d’alegria en rebre, per primera vegada, l’Espurna de Calafell a la nostra escola!!! Donem les gràcies a Moisés, president de l’Associació, i a tot el seu equip per fer aquest somni realitat!!

També cal donar les gràcies a tot l’equip de mestres que van ajudar perquè l’organització fos molt més fàcil i àgil, i que amb l’ajuda de tots i totes, aquestes Jornades Culturals van ser tot un ÈXIT!!!

Conte contat de l’Espurna de Calafell:

Activitat amb els Timbalers:

Activitat explicació del Bestiari per Maria:

Activitat Escape Room:

Jocs Florals amb els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è, i entrega de premis dels diferents concursos:

Arribada de l’Espurna a l’escola amb els alumnes de Cicle Mitjà i Superior:

Arribada de l’Espurna de Calafell a l’escola amb els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial:

Paradeta de llibres i roses de l’AFA de l’escola:

MOLTÍSSIMES GRÀCIES PER TOT!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *