Jornades Culturals Contacontes a l’escola

Hem començat la setmana fent el Contacontes amb els més petits de l’escola. La mestra Hajar ha sigut l’encarregada de contar el conte “Salvem el nostre planeta” als alumnes d’Educació Infantil.

Els alumnes s’ho han passat super bé i han après la importància de cuidar el nostre planeta.

El dimarts vam fer l’activitat del Contacontes amb els alumnes de Cicle Inicial, a càrrec de la mestra Laura. Ens va contar el conte de la “La Tortugueta i el mar”.

El dimecres vam continuar amb el Contacontes amb Cicle Mitjà  a càrrec de la mestra Lara.

Avui dijous hem tancat el Contacontes amb el Cicle Superior, la mestra encarregada ha sigut també la Lara. Ens va contar el conte “Els contes de l’avi”.

Els nostres alumnes al mateix temps han gaudit veient l’Exposició de les activitats que hem fet a l’aula del Dia de la Terra.

Esperem que els nostres alumnes hagin gaudit molt d’aquesta activitat.