T’agradaria veure les obres de teatre de 2n?

Els alumnes de 2n aquesta setmana han participat al 45è Festival de Teatre Infantil i juvenil del Baix Penedès. Els alumnes han estat al Teatre Tàg (Teatre Municipal Àngel Guimerà del Vendrell) on han representat les diferents obres de teatre. Esperem que us agradin les obres!!

L’alumnat de 2n A va representar l’obra de les caputxetes i els llops!
Van gaudir molt i ho van fer genial!!! Podeu comprovar-ho vosaltres mateixos, visualitzant aquí la representació teatral.

L’alumnat de 2n B va representar l’obra de les veritats d’en Pinotxo!

L’alumnat de 2n C va representar l’obra de la Blancaneus i els 7 nans polits!