Representació Ciutadella Ibèrica (alumnes de 6è)

Els alumnes de 6è de primària de l’Escola Santa Creu han experimentat en primera persona, com vivien els ibers a la Ciutadella Ibèrica de Calafell.

En el marc de les Jornades Europees de Patrimoni, els alumnes han realitzat, el dimarts 17 d’octubre, l’activitat Poble en Viu a la Ciutadella Ibèrica de Calafell, recreant la manera com vivien els ibers. Vestits amb indumentàries de l’època, i transformats en autèntics ibers, els nens i nenes de l’Escola Santa Creu han recreat els costums d’aquells que van habitar la Ciutadella Ibèrica fa més de 2.000 anys.

Salutacions