XVIII Jocs Mediterranis 2018

La Tarraco Arena Plaça s’ha omplert aquest divendres amb més de 2.000 escolars per a viure l’estrena oficial de la cançó oficial dels Jocs Mediterranis, “Juguem per viure”. La cançó, que combina diversos sons tradicionals de casa nostra, forma part del projecte educatiu dels jocs. Provinents de 47 escoles i instituts de tota la demarcació han estat els encarregats d’acompanyar l’estrena de l’himne dels Jocs a 42 dies per a la seva inauguració oficial.
Els escolars han estat treballant aquest tema creat pel Petit Taller de Cançons del Camp d’Aprenentatge Pau Casals.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *