Podem crear el nostre propi circ?

L’alumnat de 3r durant aquest curs hem treballat el projecte DEL CIRC.

Abans de començar a investigar aspectes sobre el circ, ens vam plantejar la pregunta: Podem crear el nostre propi circ?

A partir d’aquí, hem investigat tot allò que necessitàvem saber sobre el circ per poder crear el nostre.

Hem après quins personatges hi ha a un circ, de què s’encarrega cadascun d’ells, perquè ja no hi ha animals al circ, com ha evolucionat el circ al llarg dels anys i com estudien els nens i nenes del circ.

Un cop vam recopilar tota aquesta informació, vam crear el nostre propi circ com a producte final del projecte. Hi vam participar 59 alumnes i ens van venir a veure companys i companyes d’altres cursos i finalment les famílies.

En el nostre espectacle de circ hi podies trobar: presentadores, ajudants/es, mags/es, pallassos/es, malabatistes, faquirs, forcuts/des, contorsionistes i equilibristes. Vam gaudir molt de tota la preparació i el resultat va ser tot un èxit.

En el següent enllaç podeu veure el nostre espectacle!

Esperem que el gaudiu!!!