100 euros per bescanviar en material escolar

El val escolar de 100 euros s’adreça a les famílies amb alumnes que el curs 2023-2024 facin entre 1r i 6è de primària en centres públics o concertats.

icona carta

Recepció dels vals

Durant el mes de juliol, els enviarem a casa dels infants amb les dades i instruccions d’ús. També es podran obtenir per aquest web.

icona check d'activació

Activació dels vals

Els vals s’hauran d’activar per poder ser utilitzats.

icona cartera de diners

Valor dels vals

L’ajut es dona en dos vals de 50 € cadascun, per fer servir alhora o en dues compres diferents.

icona icona mans

Ús dels vals

Podràs bescanviar els vals per elements d’escriptura, papereria, llibres de text, literatura infantil i juvenil, diccionaris, calculadores, motxilles, estoigs i jocs educatius.

Per més informació en aquest enllaç

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *