Vols veure imatges de la Cantada de Nadales de l’escola?

Com ja sabeu hem començat els Concerts de Nadal avui dilluns. Aquest matí han fet la Cantada els nostres alumnes d’Infantil i aquesta tarda, els nostres alumnes de 3r.

Demà al matí continuarem amb les Cantades dels nostres alumnes de 1r i 2n, i per la tarda, cantaran els nostres alumnes de 4t.

El dimecres al matí, començarem amb la cantada dels nostres alumnes de 6è i acabarem els concerts, amb la veu dels nostres alumnes de 5è.

Esperem que us agradi les creacions que hem fet amb les cançons, poemes, presentacions del Concert… totes treballades al llarg d’aquest trimestre.

Us desitgem Bones Festes a tothom!!

Aquí teniu un recull d’imatges de cada nivell: