Exposició de Sant Jordi

Estimades famílies,

tot l’equip de mestres us proposem una activitat que de segur serà molt atractiva per aquest Sant Jordi tan especial. Els vostres fills i filles han de triar una opció: un poema curtuna manualitat o fer un dibuix. La temàtica com no, ha de ser sobre Sant Jordi. Aquesta activitat és completament voluntària però us animem a participar!

Una vegada fet l’opció triada, no cal posar nom i cognoms, li envieu una foto de l’activitat al vostre tutor/a com a molt tard el dilluns dia 20 d’abril. El vostre tutor/a recopilarà totes les imatges rebudes i l’escola editarà un vídeo amb totes les creacions per nivell. Aquests vídeos quan estiguin tots editats, els publicarem el més aviat possible al web de l’escola i al compte d’Instagram.

Molts d’ànims i endavant!!