Pressupostos participatius 2020 Ajuntament de Calafell

Benvolgudes famílies,

L’Ajuntament de Calafell convoca aquest any els seus tercers pressupostos participatius perquè la ciutadania vota una part de les inversions municipals de l’exercici 2020. Seran 500.000 €.

Per poder votar, cal ser persones empadronades majors de 16 anys. Cada persona pot votar diferents propostes fins exhaurir el límit de 500.000€.

CALENDARI: Es podran votar les propostes entre el 7 i el 20 d’octubre del 2019.

La nostra proposta és la següent:
Millores d’adeqüació de les instal·lacions de l’Escola Santa Creu:
Les famílies usuàries del Santa Creu, demanem:
– Cobertes de policarbonat o similar per cobrir els dies de pluja als alumnes i pares de cicle infantil quant surten de classes.
– Posar tendals als patis dels cicles mitjà a superior.
– Refer el pati de 1r i 2n amb terra de cautxú.
– Canviar la reixa metàl·lica de la façana del C/ Ramon Llull perquè no entrin.
– Poder tenir jocs infantils de fusta i fixes al terra per als patis dels més menuts.
– El % que sobrepassi el pressupost l’assumiria l’AMPA.
Projecte Escola Santa Creu per fer la votació
Recordeu que cal registrar-se o iniciar sessió amb el correu per poder entrar i fer la votació.

Us animeu a que participeu i ajudar a la nostra escola per continuar fent millores per als nostres fills/es!

La Direcció