Jornades Culturals “Dia de la Terra”

Avui hem celebrat tota l’escola el Dia de la Terra, hem tingut la sort que no ens ha plogut i hem pogut muntar les diferents carpes per poder realitzar les activitats que teníem programades.

Hem de donar les gràcies a l’equip de mestres, a l’AMPA, els conserges, l’administrador i a la Vero (mama d’una alumna de 2n C) que ens han ajudat perquè l’activitat sigui un èxit.

Els nostres alumnes han sigut els protagonistes de l’observació dels insectes, de l’elaboració del nino de gespa i la creació del collaret dels planetes. Han descobert un munt de coses, i el més important, s’ho han passat meravellosament.

Això és només un petit recull de fotos perquè us feu la idea de com ha estat l’activitat. Els/Les tutors/es us passaran més fotos dels vostres fills/es.

Moltíssimes gràcies per tot!