El nostre blog forma part del Directori de Blogs i Webs escolars de Catalunya

Aquesta setmana ens han comunicat que el nostre blog de Biblioteca que hem creat recentment amb el suport de la formació del Programa biblioteca escolar “puntedu”, l’han inclòs en el Directori de blogs i webs de biblioteques escolars.

Aquest distintiu indica que el nostre espai virtual de biblioteca compleix amb els criteris de qualitat informativa pel que fa al contingut, al respecte en el tractament de la informació i a l’actualització, imprescindibles per pertànyer al Directori.

Aquesta iniciativa persegueix un triple objectiu:

1r Difondre la presència de les biblioteques escolars a la xarxa.

2n Promoure’n la dimensió virtual.

3r Donar a comèixer les bones pràctiques.

Aquest Directori de Blogs i Webs escolars vol ser l’aparador on les persones relacionades amb el món de les biblioteques escolars puguin accedir, d’una manera ràpida, a les activitats, informacions i experiències que els centres difonen a través de la xarxa.

La difusió del logotip vol contribuir a:

• Reforçar la xarxa a través de la creació d’un vincle d’anada i tornada amb el Programa de biblioteques.
  • Posar en valor que el vostre blog compleix els requisits fixats pel Programa.