Departament d'Ensenyament

actualitzat divendres 30 de gener

AMPA de l'Escola

QUI HI HA CONNECTAT?

0 usuaris registrats connectats.

Intranet de l'ESCOLA POMPEU FABRA de Vilanova del Camí

C/Fra Juníper Serra, s/n 08788 - Vilanova del Camí (Barcelona) TLF: 93.806.01.11 EMAIL: a8038247@xtec.cat

TWITTER al dia!!!

COMUNICATS ESCOLA

GRÀCIES AL CRP ANOIA!!!!

Enviada per admin el 11/Feb/2015 - 12:46

Gràcies al Centre de Recursos Pedagògics de l'Anoia pel gran detall i el reconeixement per la feina feta a l'English Day 2015. Treballar amb esforç i rebre aquesta recompensa ens satisfà a tot l'equip. GRÀCIES!!!

CARNAVAL 2015 A L'ESCOLA POMPEU FABRA

Enviada per admin el 05/Feb/2015 - 17:02

L'ESCOLA PRESENTARÀ EL IV ENGLISH DAY

Enviada per admin el 30/Gen/2015 - 09:21

El darrer dilluns 26 de gener, responsables del Centre de Recursos Pedagògics de l’Anoia, van fer la gravació del vídeo de presentació del IV English Day de l’Anoia. Aquesta jornada, organitzada a nivell comarcal i en la que hi participen un bon recull d’escoles de la comarca, té l’objectiu de promoure la llengua anglesa als centres amb activitats dinàmiques per practicar la comunicació en aquesta llengua estrangera. En aquesta ocasió, la temàtica és: “Let’s travel”. L’alumnat podrà conèixer els trets característics de diferents països de parla anglesa.

En aquesta edició l’Escola Pompeu Fabra de Vilanova del Camí serà l’encarregada de crear el vídeo de presentació de la jornada. Un vídeo que visionaran, el mateix dia de la festivitat, totes les escoles que hi participen. Des de l’equip organitzador de l’escola han treballat de valent per aconseguir aquesta gravació. L’alumnat de 5è i 6è participa com a protagonistes del vídeo simulant un grup d’amics i amigues que volen anar de viatge i no tenen decidit el seu destí. Comunicant-se via Skype, contactaran amb altres companys i amics que viuen en alguns dels països de parla anglesa com a primera llengua oficial. Aquests els hi explicaran els trets característics del seu país a través d’imatges visual que mostraran al vídeo. Posteriorment, aquest grup d’amics decidiran fer el seu viatge i s’emportaran a l’alumnat de totes les escoles de la comarca de l’Anoia que hi participen a l’English Day, anomenant-les per a que es puguin identificar en el seu visionat a les seves aules.

Tota aquesta feina, conclourà el dimarts 3 de febrer, dia de l’English Day de la comarca, on cada escola, segons el format que hagi preparat, ho posaran a la pràctica. En el cas de l’Escola Pompeu Fabra, l’alumnat de 5è explicaran a la resta d’alumnat de l’escola, les característiques de 7 dels països de parla anglesa: New Zeland, Australia, Canada, South Africa, United States of America, United Kingdoom and Ireland, a través d’un Google Maps que han preparat prèviament. L’alumnat de 6è seran els TRAVEL GUIDE (guies turístics) que conduiran a l’alumnat d’un país a un altre. Cada alumne/a comptarà amb un LEAFLET (díptic turístic) per a omplir amb adhesius referents a cada país. Finalment, l’alumnat de 6è segellarà els díptics convidant a tothom a la TEA PARTY (festa del te) que celebrarem a la tarda tots plegats. A més, comptarem amb la xerrada d’una noia anglesa que ens explicarà les costums i com es viu en aquests països i visionarem reportatges en anglès.

Des de l’escola és valora molt positivament aquest tipus d’activitat. És un recurs pedagògic molt competencial, molt enriquidor per a l’alumnat i amb un alt nivell d’aprenentatge significatiu.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

PROJECTE Grup Experimental Plurilingüe

MOODLE DE L'ESCOLA