Departament d'Ensenyament

- El nom de les aules
- Comunicats sortides i colònies
BLOCS DE CICLES:
- Educació Infantil: "Primeres setmanes a l'escola", "Contes en anglès" i "Celebrem la Castanyada"
- Cicle Inicial: "La castanyada"
- Cicle Mitjà: "La verema"
- Cicle Superior: "Concert al Gran Teatre del Liceu"

actualitzat dimarts 11 de novembre

AMPA de l'Escola

QUI HI HA CONNECTAT?

0 usuaris registrats connectats.

Intranet de l'ESCOLA POMPEU FABRA de Vilanova del Camí

C/Fra Juníper Serra, s/n 08788 - Vilanova del Camí (Barcelona) TLF: 93.806.01.11 EMAIL: a8038247@xtec.cat

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famíles,
S’ha iniciat el procés electoral de renovació dels membres dels diferents sectors del Consell Escolar.
El nombre de representants que es renoven en aquesta convocatòria és de dos pares o mares.

Els cens electoral d’aquest centre restarà exposat al tauler d’anuncis de l’escola a partir del dia 5 de novembre amb un termini de tres dies per a possibles reclamacions.

Les possibles candidatures caldrà que es presentin a la direcció del centre no més tard del dia 14 de novembre. Les candidatures presentades es publicaran al tauler d’anuncis del centre el dia 17 de novembre.
Si hi hagués menys candidats que llocs a cobrir, tots els pares/mares serien elegibles.

Més informació a: http://www20.gencat.cat/portal/site/ensenyament

Vilanova del Camí, 4 de novembre de 2014.

La Direcció del Centre

ÚLTIMA HORA: COMUNICATS DE CENTRE

Benvolgudes famílies,
Ja disposeu dels comunicats de pagament de les colònies de P5, 2n i 4t-6è. Podeu fer el pagament fraccionat, o si ho preferiu ho podeu fer en un sol pagament, sempre abans de DILLUNS 24 de NOVEMBRE.
També trobareu els comunicats al menú esquerre d'aquesta Intranet.

Equip de mestres
Escola Pompeu Fabra (Vilanova del Camí)

FESTA DE LA MÚSICA 2014

Enviada per admin el 21/Nov/2014 - 11:10

Avui hem celebrat la Festa dela Música (Sta.Cecília) a l'escola. Com ja sabeu, el 22 de novembre es celebra el Dia de la Música i a l'escola organitzem un petit concert per gaudir de la música i per treballar tots els hàbits responsables que cal tenir presents alhora d'escoltar un concert. Enguany, cinc alumnes del centre han pogut mostrar les seves habilitats musicals tocant una cançó amb diferents instruments: el piano, la trompeta, la flauta i la guitarra. Ha estat un petit espectacle valorat molt positivament tant per l'esforç i el treball dels alumnes músics com per la resta de companys que han disfrutat del concert: "Els nostres músics 2014".

UN MÓN LITERARI PER DESCOBRIR

Enviada per admin el 04/Nov/2014 - 11:37

Aquest curs, hem transformat l'escola en un món literari. Cada grup i cada aula té un nom d'un conte popular. Ens hem identificat amb divuit títols de contes adaptats a l'edat de cada grup. L'objectiu és crear un vincle entre el grup d'alumnes i el nom del conte i treballar el món que envolta el conte seleccionat. Analitzarem als personatges, observarem les escenes, viurem la seva història...

UN CONTE, UN GRUP, UNA HISTÒRIA, UNA AULA... UN MÓN LITERARI PER DESCOBRIR.

Els grups de P3:

Els grups de P4:

Els grups de P5:

Els grups de 1r:

Els grups de 2n:

Els grups de 3r:

Els grups de 4t:

Els grups de :

El grup de :

ACTIVITATS DE LA FESTA DE LA TARDOR

Enviada per admin el 29/Oct/2014 - 09:31

Demà dijous 30 d'octubre celebrarem la Festa de la Tardor a l'escola. Durant les setmanes anteriors, les famílies heu col·laborat amb la festa amb la decoració de l'escola. La Pluja ha estat l'element característic de la festa d'enguany i hem convertit el centre en un espai de núvols ben diversos, gotes d'aigua molt divertides i uns bons tolls d'aigua per tot arreu.

Durant la jornada de festa, tenim preparada la creació d'uns panellets col·laboratius que faran entre l'alumnat de grups diferents. Grans amb petits es barrejaran per les aules de l'escola per ajudar-se a crear els seus panellets i les seves paperines de diari. A les 12h, les famílies podreu entrar a l'escola per veure la decoració que hem fet entre tots i totes. A la tarda, tota l'escola sortirà a la pista del pati per celebrar conjuntament la festa. Organitzats per rotllanes de grans i petits, ballarem i cantarem la cançó de la Castanyera i menjarem els panellets que hem fet al matí. A més, gràcies a la col·laboració de pares i mares de la Borsa de voluntaris podrem menjar les castanyes que hauran torrat al migdia.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

MOODLE DE L'ESCOLA

Família i escola

MENJADOR ESCOLAR