Departament d'Ensenyament

- Coneix l'escola
- Comunicats sortides
BLOCS DE CICLES:
- Educació Infantil: "Pintem amb canyetes" i "Fem grafismes amb farina"
- Cicle Inicial: "Little red riding hood"
- Cicle Mitjà: "Tarzan"
ALTRES BLOCS:
- El blog d'English "Welcome"

actualitzat dimecres 22 d'octubre

AMPA de l'Escola

QUI HI HA CONNECTAT?

0 usuaris registrats connectats.

Intranet de l'ESCOLA POMPEU FABRA de Vilanova del Camí

C/Fra Juníper Serra, s/n 08788 - Vilanova del Camí (Barcelona) TLF: 93.806.01.11 EMAIL: a8038247@xtec.cat

ÚLTIMA HORA: COMUNICATS DE CENTRE

COMUNICAT 2n:
Benvolgudes famílies,
El centre d'equinoteràpia Cal Graells, on hi assisteix un alumne de 2n, ens ha proposat fer-los una visita per tal de conèixer el món del cavall, les seves qualitats emocionals, aptituds comunicatives i les seves característiques físiques. Hi anirem el proper dimecres 22 d'octubre.
El nostre company ens mostrarà les seves habilitats amb el cavall i  nosaltres  el muntarem, el donarem de menjar, el raspallarem...
Cal portar xandall (pantalons llargs) i vambes, esmorzar, dinar i agua. Adjuntem comunicat de sortida amb concepte i cost.
RECORDEU: TERMINI DE PAGAMENT DILLUNS 20 D'OCTUBRE.

FESTA DE LA TARDOR

Enviada per admin el 17/Oct/2014 - 17:04

CAMPANYA SALUT VISUAL ALAIN AFFLELOU

Enviada per admin el 13/Oct/2014 - 12:23

Informació CAMPANYA SALUT VISUAL ALAIN AFFLELOU:

"Hasta el 31 de octubre se harán revisiones para niños entre 5 y 7 años y se regalará un par de gafas a todos los que lo necesiten.

Un año más, la Fundación Alain Afflelou ha puesto en marcha la Campaña de Salud  Visual Contra el  Fracaso Escolar cuyo objetivo es la detección precoz de los problemas visuales en la infancia. Durante un mes y medio, se realizarán exámenes visuales gratuitos a niños de entre cinco y siete años en todas las ópticas ALAIN AFFLELOU. Este año con especial dedicación a la ambliopía o comúnmente denominado ojo vago.
Del 15 de septiembre hasta el 31 de octubre, todos los centros ALAIN AFFLELOU de España llevarán a cabo revisiones oculares gratuitas a niños de entre cinco y siete años en el marco de su Campaña de Salud Visual contra el Fracaso Escolar, este año haciendo foco sobre la importancia de la detección a tiempo de la ambliopía u “ojo vago”.
Tras la revisión, la firma regalará un par de gafas a aquellos niños que lo necesiten. Igualmente, se hará entrega a los padres de un carné de salud visual para el seguimiento y debido cumplimiento de las revisiones marcadas.
Los únicos requisitos para poder participar en esta campaña son: acreditar la edad del niño y pedir cita dentro del marco de esta Campaña. Durante la Campaña de 2013, se realizaron 10.265 revisiones visuales y se regalaron 5.611 gafas.
COLABORACIÓN TOYS’R’US
Otro año más se afianza la colaboración de la Fundación Alain Afflelou con la cadena Toys’r’us. Juntos colaborarán para sensibilizar a los padres de la importancia de que sus hijos tengan buena salud visual para alcanzar el éxito académico.

Tota la informació la teniu a aquest enllaç: http://www.alainafflelou.es/fundacion/campanas/prevencion-del-fracaso-escolar

ATENCIÓ EMAIL

Enviada per admin el 03/Oct/2014 - 16:40

Aquesta setmana hem posat en funcionament la comunicació via email.

Recordeu que durant un temps, podreu saber que teniu un email gràcies als cartells que trobareu als accessos del centre.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

MOODLE DE L'ESCOLA

Família i escola

MENJADOR ESCOLAR