Departament d'Ensenyament

- El nom de les aules
- Comunicats sortides i colònies
BLOCS DE CICLES:
- Educació Infantil: "Primeres setmanes a l'escola", "Contes en anglès" i "Celebrem la Castanyada"
- Cicle Inicial: "La castanyada"
- Cicle Mitjà: "La verema"
- Cicle Superior: "Concert al Gran Teatre del Liceu"

actualitzat dimarts 11 de novembre

AMPA de l'Escola

QUI HI HA CONNECTAT?

0 usuaris registrats connectats.

Intranet de l'ESCOLA POMPEU FABRA de Vilanova del Camí

C/Fra Juníper Serra, s/n 08788 - Vilanova del Camí (Barcelona) TLF: 93.806.01.11 EMAIL: a8038247@xtec.cat

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Benvolguts pares i mares,
Us recordo que dimecres 26 de 16'30h a 18'30h, al vestíbul de l'escola, podeu venir a votar els vostres representants al Consell Escolar.
Pot votar pare i mare o tutor/a. El vot és personal (no s'admet delegació de vot ) i cal portar DNI.

Més informació a: http://www20.gencat.cat/portal/site/ensenyament

Vilanova del Camí, 24 de novembre de 2014.

La Direcció del Centre

ÚLTIMA HORA: COMUNICATS DE CENTRE

Benvolgudes famílies,
S'apropen les festes de Nadal i enguany a la nostra escola tenim novetats.
Malauradament, el tradicional concert de Nadal que us oferien els vostres fills i filles a Can Papasseit, no es pot dur a terme per qüestions d'aforament i seguretat.
Tot i buscar altres opcions, no hem trobat cap equipament municipal que garantís l'assistència de tots els pares, mares i familiars de l'escola.
És per això, que us oferirem un acte nadalenc amb un nou format, al pati de l'escola el dia 19 de desembre a la tarda.
Estem segurs que sabreu valorar l'esforç i la il·lusió amb que els vostres fills/es han preparat aquest acte i gaudiu tant com a les altres edicions.

Comunicat del que cal portar per la decoració de Nadal:
Com cada any celebrarem la festa de Nadal. Per a poder dur a
terme les activitats demanem la vostra col·laboració.
• Els vostres fills/es haurien de portar una ouera tota de cartró abans del dia 1 de desembre.
• També us arribarà un cercle de cartolina on hi heu d’enganxar per una banda una foto del vostre fill/a de mig cos en amunt vestit d’hivern (amb bufanda, gorro, anorac,...), i per l’altra, escriure un missatge expressant un valor d’igualtat entre nens i nenes (coeducació). La data límit per tornar el cercle és el dia 9 de desembre.
Agraïm la vostra participació.
Equip de mestres
Escola Pompeu Fabra (Vilanova del Camí)
__________________________________________________________________________

Benvolgudes famílies,
El proper diumenge 30 de novembre se celebra el XII Cros de la nostra escola.
Per tal d'agilitzar el procés d'inscripcions, tots aquells nens i nenes de l'escola que vulguin participar, hauran de demanar la butlleta d'inscripció a la tutora i retornar-la signada no més tard del dijous 27.
També trobareu butlletes d'inscripció al taulell de consergeria.
Us hi esperem! SOM-HI POMPEUENCS!

Equip de mestres
Escola Pompeu Fabra (Vilanova del Camí)

FESTA DE LA MÚSICA 2014

Enviada per admin el 21/Nov/2014 - 11:10

Avui hem celebrat la Festa dela Música (Sta.Cecília) a l'escola. Com ja sabeu, el 22 de novembre es celebra el Dia de la Música i a l'escola organitzem un petit concert per gaudir de la música i per treballar tots els hàbits responsables que cal tenir presents alhora d'escoltar un concert. Enguany, cinc alumnes del centre han pogut mostrar les seves habilitats musicals tocant una cançó amb diferents instruments: el piano, la trompeta, la flauta i la guitarra. Ha estat un petit espectacle valorat molt positivament tant per l'esforç i el treball dels alumnes músics com per la resta de companys que han disfrutat del concert: "Els nostres músics 2014".

UN MÓN LITERARI PER DESCOBRIR

Enviada per admin el 04/Nov/2014 - 11:37

Aquest curs, hem transformat l'escola en un món literari. Cada grup i cada aula té un nom d'un conte popular. Ens hem identificat amb divuit títols de contes adaptats a l'edat de cada grup. L'objectiu és crear un vincle entre el grup d'alumnes i el nom del conte i treballar el món que envolta el conte seleccionat. Analitzarem als personatges, observarem les escenes, viurem la seva història...

UN CONTE, UN GRUP, UNA HISTÒRIA, UNA AULA... UN MÓN LITERARI PER DESCOBRIR.

Els grups de P3:

Els grups de P4:

Els grups de P5:

Els grups de 1r:

Els grups de 2n:

Els grups de 3r:

Els grups de 4t:

Els grups de :

El grup de :

ACTIVITATS DE LA FESTA DE LA TARDOR

Enviada per admin el 29/Oct/2014 - 09:31

Demà dijous 30 d'octubre celebrarem la Festa de la Tardor a l'escola. Durant les setmanes anteriors, les famílies heu col·laborat amb la festa amb la decoració de l'escola. La Pluja ha estat l'element característic de la festa d'enguany i hem convertit el centre en un espai de núvols ben diversos, gotes d'aigua molt divertides i uns bons tolls d'aigua per tot arreu.

Durant la jornada de festa, tenim preparada la creació d'uns panellets col·laboratius que faran entre l'alumnat de grups diferents. Grans amb petits es barrejaran per les aules de l'escola per ajudar-se a crear els seus panellets i les seves paperines de diari. A les 12h, les famílies podreu entrar a l'escola per veure la decoració que hem fet entre tots i totes. A la tarda, tota l'escola sortirà a la pista del pati per celebrar conjuntament la festa. Organitzats per rotllanes de grans i petits, ballarem i cantarem la cançó de la Castanyera i menjarem els panellets que hem fet al matí. A més, gràcies a la col·laboració de pares i mares de la Borsa de voluntaris podrem menjar les castanyes que hauran torrat al migdia.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

MOODLE DE L'ESCOLA

Família i escola

MENJADOR ESCOLAR