Departament d'Ensenyament

CONSULTEU LES NOVETATS:
- El nom de les aules
- Comunicats sortides i colònies
- Àlbums fotogràfics d'activitats conjuntes de l'escola
EDUCACIÓ INFANTIL:
- Contes en anglès
- Celebrem la Castanyada
- Sortida de Tardor
CICLE INICIAL:
- La castanyada
CICLE MITJÀ:
- La verema
CICLE SUPERIOR:
- Concert al Gran Teatre del Liceu

actualitzat dimecres 26 de novembre

AMPA de l'Escola

QUI HI HA CONNECTAT?

0 usuaris registrats connectats.

Intranet de l'ESCOLA POMPEU FABRA de Vilanova del Camí

C/Fra Juníper Serra, s/n 08788 - Vilanova del Camí (Barcelona) TLF: 93.806.01.11 EMAIL: a8038247@xtec.cat

COMUNICATS ESCOLA

L'ESCOLA POMPEU FABRA PLENA D'ESTELS PELS DRETS HUMANS!!!

Enviada per admin el 10/Des/2014 - 14:56

Al llarg dels mesos de novembre i desembre, l’Escola Pompeu Fabra de Vilanova del Camí està organitzant un seguit d’activitats per promoure els drets humans i, també, els drets dels infants.

Des del projecte d’Escola Verda i del seu Pla d’actuació d’aquest curs, mensualment, es treballen els dies internacionals. El mes de desembre, i concretament dimecres 10 de desembre s’ha celebrat el Dia internacional dels Drets Humans. Per aquesta ocasió s’ha fet difusió d’un nou vídeo que presenta els Drets Humans i dels animals i el vestíbul de l’escola compta amb un recull dels 30 articles de la Declaració Universal dels Drets Humans, de forma esquemàtica i visual, per a treballar-ho a les diferents aules.

Tota aquesta feina ha conclòs amb una volada d’estels, una proposta promoguda pel Departament d’Ensenyament. El dia 10 de desembre a les 10 del matí, l’alumnat ha fet volar gairebé 200 estels al pati de l’escola. L’activitat es va iniciar amb uns tallers col·laboratius, el divendres anterior, on cada alumne/a gran va construir el seu estel amb un alumne/a més petit. Cada parella va decorar el seu estel i va escriure en ell un missatge o desig relacionat amb la necessitat de fer complir els Drets Humans. L’acte de “Fem volar estels” ha començat amb la lectura dels missatges de l’alumnat de 6è, posteriorment s’ha fet volar els centenars d’estels i s’ha finalitzat amb l’exposició de tots ells al voltant de tota la tanca de l’escola per oferir-ho i difondre-ho a tota la Comunitat Educativa.

Des de l’Escola es valora molt positivament les propostes que promoguin l’educació en valors socials i cívics i així aconseguir la nostra fita: “Crear persones empàtiques i assertives, tot valorant les petiteses que els faran ser grans”

AGENDA DE NADAL 2014

Enviada per admin el 10/Des/2014 - 08:38

L'ESCOLA POMPEU FABRA TÉ DRETS!!!

Enviada per admin el 04/Des/2014 - 08:29

Per una banda, en motiu de la celebració del 25è aniversari de la Convenció dels Drets dels Infants del darrer 20 de novembre, l’escola es va adherir a la proposta de celebració al municipi, treballant els Drets dels Infants a les aules i promovent la diada festiva que es celebrava a Vilanova del Camí, el dissabte 22 de novembre.

A més, des del projecte d’Escola Verda i del seu Pla d’actuació d’aquest curs, mensualment, es treballen els dies internacionals. El mes de novembre es va fer a través del visionat del vídeo dels Drets dels Infants que difonia les actuals necessitats dels propis infants. Aquesta proposta s’inclou dins de les activitats que la mateixa escola ja fa per la sostenibilitat i l’ecologia del Medi Ambient i que es recullen a les cartelleres verdes de totes les aules i del centre. Els Delegats/des verds, que formen el Comitè Ambiental de l’escola, són els transmissors d’aquestes propostes als seus companys i companyes.

Per altra banda, el proper dia 10 de desembre se celebrarà el Dia internacional dels Drets Humans. Per aquesta ocasió i també des del projecte d’Escola Verda, s’ha fet difusió d’un nou vídeo que presenta els Drets Humans i dels animals i que l’alumnat podrà visionar a les aules. A més, el vestíbul de l’escola compta amb un recull dels 30 articles de la Declaració Universal dels Drets Humans, de forma esquemàtica i visual, per a treballar-ho a les diferents aules.

Tota aquesta feina, conclourà amb una volada d’estels, una proposta promoguda pel Departament d’Ensenyament. El proper 10 de desembre a les 10 del matí, l’alumnat farà volar gairebé 200 estels al pati de l’escola. L’activitat s’iniciarà amb uns tallers col·laboratius, el proper divendres dia 5 a la tarda, on cada alumne/a gran construirà el seu estel amb un alumne/a més petit. Cada parella podrà decorar el seu estel i escriurà en ell un missatge o desig relacionat amb la necessitat de fer complir els Drets Humans. L’acte de “Fem volar estels” començarà amb la lectura dels missatges de l’alumnat de 6è, posteriorment farem volar els centenars d’estels i finalitzarem amb l’exposició de tots ells al voltant de tota la tanca de l’escola per oferir-ho i difondre-ho a tota la Comunitat Educativa.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

MOODLE DE L'ESCOLA

Família i escola