TREBALLEM EL SENYOR POMPEU FABRA!!!

Durant la setmana de Sant Jordi, com ja és tradició a l’escola, a més de les activitats relacionades amb la festivitat, també fem tot un treball sobre el Senyor Pompeu Fabra per conèixer el personatge que dóna nom a la nostra escola.

Des d’I3 fins a 6è es realitzen diferents propostes amb l’objectiu que cada alumne/a, amb el seu pas per l’escola, pugui gaudir i aprofundir a la vida i obres de l’autor literari.

La fàbrica de les paraules a Infantil, els mots encreuats, biografies, pintures simètriques… són algunes de les propostes que realitza l’alumnat i que s’enduu a casa per compartir amb la família.

Una proposta molt ben valorada que permet conèixer al Senyor Pompeu Fabra!!!