Edudansa

QUÈ ÉS?

l’Edudansa és un acte que realitzen diferents escoles de Sant Joan Despí i que consisteix en ballar diferents danses tant de la ciutat, del Baix Llobregat, de Catalunya com d’arreu del món. Cada centre balla una dansa individualment i posteriorment es passa a, en grups i de forma barrejada entre tots els centres, ballar una dansa en comú.

QUÈ PRETÉN?

La intenció de l’activitat és doble, d’una banda ensenyar diferents danses a l’alumnat i d’altra compartir i gaudir, tots junts, d’una jornada on familiars poden veure els seus fills i filles ballar conjuntament amb d’altres de la mateixa ciutat.

COM HI PARTICIPEM?

A l’Edudansa hi participa l’alumnat de 2n de molts centres educatius de la ciutat. Des de l’àrea d’Educació Artística: música i dansa es treballen les danses que posteriorment, cap al mes d’abril o maig, es ballaran en l’acte conjunt i compartit.