4t. Projecte FORMIGUES COOPERATIVES a EF

Aquest curs la nostra escola ha començat a participar en el projecte de FORMIGUES COOPERATIVES. Es tracta d’un projecte telemàtic cooperatiu entre escoles de Catalunya on l’alumnat experimentarà, crearà i intercanviarà reptes cooperatius a la classe d’Educació Física.
Aquest trimestre hem fet la primera etapa… Llegeix més»

6è. El circuit elèctric

En el tema que estem treballant a l’àrea de medi natural: “energia, electricitat i magnetisme” ens hem proposat muntar un circuit elèctric. Aquesta feina requereix:  bona dosi d’esforç, tranquil·litat, d’associar els conceptes treballats amb la realitat,…Però quan s’encén la bombeta Ufffff! Quina il·lusió.
Aquí ens podeu… Llegeix més»

P3. Castanyada 2017

Els Gatets i Gatetes i els Cargols hem celebrat la Castanyada a l’escola. Hem fet moltes coses divertides com:

• fer un tastet de fruites de tardor (taronja, mandarines, raïm i magrana)
  • escoltar la història d’unes castanyeres que un dia van collir cargols en lloc de castanyes. Ens… Llegeix més»

1r i 2n. Visita Can Negre

L’alumnat de primer i segon han visitat Can Negre per fer un taller medieval i aprendre els costums d’aquella època en el marc de la vila de Sant Joan Despí amb una història molt rica i mil·lenària. Els nens han pogut disfressar-se amb roba de l’època… Llegeix més»

P3. Illa de les olors

Els Cargols i els Gatets i Gatetes hem anat a conèixer el Confeti, que és el vigilant de l’Illa de les Olors.
Els Cargols han plantat orenga a la seva jardinera i els Gatets i Gatetes han plantat alfàbrega.
Hem de cuidar molt bé les nostres plantetes… Llegeix més»