Reptes matemàtics a 1er

Durant el primer trimestre es van engegar els reptes matemàtics a primer. Consisteix en treballar en grups cooperatius per arribar a respondre les preguntes entorn a un tema proposat pels mestres. En aquest primer repte vam preguntar: Si comprem un quilo de fruita podem fer… Llegeix més»

P3 va a la Ludoteca

Els Cargols i les Gatetes i els Gatets hem anat a jugar a la Ludoteca “El Dau” de Cornellà.
Hi havia molts racons per jugar i moltes joguines: l’hospital, les nines, la casa, les construccions, el taller, la botiga, els ordinadors, la cuina, les disfresses…
Hem jugat… Llegeix més»

FESTA D’HIVERN 2017

El passat 22 de desembre vam celebrar a l’escola la Festa d’Hivern. Vam fer moltes activitats compartint moments màgics i plens d’emocions. Al gimnàs vam gaudir dels concerts de tots els nivells, on vam poder escoltar nadales, poemes i cançons amb flauta. També vam picar fort… Llegeix més»

P3. Dinar de Nadal

Avui els Cargols y els Gatets i les Gatetes hem dinat tots junts i hem compartit el dinar de Nadal amb les nostres mestres.
Hem menjat sopa de galets, canelons, torró de xocolata i neules. Ho hem passat molt bé!

4t. Projecte FORMIGUES COOPERATIVES a EF

Aquest curs la nostra escola ha començat a participar en el projecte de FORMIGUES COOPERATIVES. Es tracta d’un projecte telemàtic cooperatiu entre escoles de Catalunya on l’alumnat experimentarà, crearà i intercanviarà reptes cooperatius a la classe d’Educació Física.
Aquest trimestre hem fet la primera etapa… Llegeix més»