P5. El viatge de Kirima

EL VIATGE DE KIRIMA
Al novembre, durant la setmana de la Ciència, vam començar a treballar el tema del canvi climàtic i les seves conseqüències sobre el medi ambient, així com les seves causes.
Per tal d’implicar i conscienciar els alumnes sobre la necessitat de tenir cura… Llegeix més»

6è B – Educació emocional

Dins el projecte d’educació emocional que estem realitzan: LES EMOCIONS, ja hem realitzat les dues primeres activitats.
La primera era la recerca d’informació de l’emoció estudiada i elaboració d’un mural on es recollia aquesta informació, més fotografies personal on quedava constància d’aquesta. Acontinuació cada grup va… Llegeix més»

5è – Experiències : “l’aigua”

Durant l’estudi de la hidrosfera hem fet el descobriment d’algunes característiques de l’aigua. Ens venia de gust experimentar-les i així ho hem fet.
Hem observat:
– el canvi d’estats de l’aigua
– la flotabilitat
– per què l’aigua es tenyeix?
– el volum del gel.
Millora experimentar-ho que sentir-ho!!!!

Projecte “Art with Mary And Juliette”

ART IN ENGLISH WITH MARY
L’Escola Pau Casals de Sant Joan Despí està adscrita als projectes d’innovació GEP (Grup Experimental Plurilingüe) i “Sharing To Learn” (Compartir per Aprendre).
ART WITH MARY
Com aprenen els nens d’educació infantil una llengua estrangera? Cal començar per contextualitzar breument l’educació infantil i… Llegeix més»

DIADA DE LA PAU

Tot l’alumnat de l’escola aquest dilluns, amb motiu de la Diada de la Pau, hem fet una activitat compartida.
Totes les classes al matí hem parlat sobre el missatge de Pau a través d’un artista o una artista. Al llarg del trimestre farem diferents activitats treballant l’artista… Llegeix més»