Castanyada 2016

Fem panellets!!!

Tots els nens i nenes de l’escola van fer panellets. Un grup de nens i nenes de 5è i 6è van ajudar als nens del parvulari. Les classes de P-4 i P-5 es van barrejar entre ells.

Un conte molt especial…

Els nois i noies de sisè, van preparar una representació d’una obra de teatre de la Castanyera molt especial, creada per ells.

Tots en silenci…..Comença l’espectacle!!!

Torrem i mengem castanyes

I després dels meravellosos panellets, res millor que menjar unes castanyes tots junts al pati. Els pares  les van torrar al migdia i a la tarda, i els nens i les nenes asseguts en rotllanes, ses les van menjar amb les paperines que havien fet. A més, també van poder escoltar una cançó interpretada pels més grans. Va ser una gran tarda!!