Acollida

Descripció del servei:

Va adreçat a aquelles famílies que per diferents motius es troben en la necessitat de portar els seus fills/es a l’escola abans de l’inici d’aquesta.

Concesionari del servei:

Aquest servei l’organitza l’AMiPA de l’Escola a través d’una empresa de serveis de lleure, en el nostre cas “MF, SCP”

Objectius:

• Oferir als nens i nenes un espai agradable i enriquidor mentre esperen l’inici de la jornada escolar.
  • Proporcionar recursos lúdics per a fer aquesta estona més amena.
  • Fomentar un ambient agradable i distès entre els participants.
  • Estimular una actitud positiva davant un nou dia.
  • Oferir un esmorzar saludable

Funcionament:

Aquest servei és un temps de benvinguda i una estona de convivència abans de l’inici de la jornada escolar. Per fer que aquest temps sigui el màxim d’entranyable dividirem el menjador en tres espais diferents, un per a esmorzar, un per estudiar i/o fer deures els alumnes més grans i un altre per a jugar als jocs de taula, llegir contes o pintar amb els materials que hi ha al menjador.

Durada:

D’acord amb el calendari escolar de l’alumnat.

Horari:

De 7:45 a 8:30 del matí. Cal que qui els acompanyi ho faci fins dins el menjador. Hi ha l’opció de Servei Express de 8:15 a 8:30, en aquest cas, els alumnes han de venir a l’escola esmorzats de casa.

Intoleràncies i al·lèrgies:

Les intoleràncies i al·lèrgies s’han de comunicar a la Coordinadora Interna del menjador.